חדשות הארץמבזקים

הוארך מעצר החשוד ברצח אופיר חסדאי ברמלה, שמו הותר לפרסום

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך לפני זמן קצר (שני) ב-7 ימים את מעצרו של ויקטור קטן, תושב לוד בן ה- 74, החשוד ברצח אופיר חסדאי אתמול בחניון קניון עזריאלי ברמלה במהלך ויכוח על מקום חנייה.

בבית המשפט טען סנגורו של החשוד ברצח, עו"ד דניאל כפיר כי חסדאי דחף את אשתו של קטן לפחות פעמיים ואף סטר לה עד שנפלה ארצה. בעקבות זאת, כך טען עורך הדין בפני השופטת, קטן ירה בחסדאי לשם הגנה עצמית. כמו כן עורך הדין ביקש בדיון לאסור את שמו של החשוד אך השופטת לא נענתה לבקשתו והתירה את פרסום שמו.

צילום: יחזקאל איטקין

9 תגובות

  1. שיחד מישהו בהרבה כסף וקבל רשיון. אותו מצב גם ברשיונות נהיגה. משחדים ומקבלים רשיון

  2. מר ויקטור הזקן ירית ברגל למה גם בלב. זה רצח. והורך דין שמיצג אותו דין שמיים תקבל.

  3. עורך הדין הגאון טוען לאלימות מצד הקורבן, אבל תהייה לו בעייה למצוא ראיות שיצדיקו את הטענה. אבל דיקדוקי עניות כאלה לא מרתיעים עורכי דין בישראל, שאפילו לא נרתעים מלהשמיע שקרים מובהקים באולם בית המשפט, בבחינת התפיסה האבסורדית ש"סוב יודיצה" היא הגנה מוחלטת מתביעות דיבה, או בשפה גסה: לעורכי דין מותר הכל. זה היה פעם (לפני סדרות הטלוויזיה) אחרת. מעמדו של עורך דין נקבע לפי המודל שבמילוי תפקידו הוא " עוזר לבית הנמשפט בחקר האמת" לא רק מנסה למלט את מרשו מהרשעה בכל מחיר. אז, טיעון שקרי בכוונה תחילה גרר סילוק מאולם בית המשפט, וגישה קבועה של שקרים מועדים גררה פסילה קבועה של ההסמכה להופיע באולם בית הדין.

  4. שום סיבה בעולם לא מצדיק לקיחת חיים של אדם אנשים השתגעו לגמריי

  5. מצטער האיש חסר שיקול דעת .לגיל אין משמעות.רפאל איתן היה מבוגר יותר.

  6. כתוב שקודם לכן האשה תקפה את הנרצח עם התיק ואז הוא הדף אותה ועל זה לירות? לא יריה אחת אלא שתיים כשהשניה ישר בלב? למה לזקן חסר שיקול דעת בן 7יש נשק בתיק? מדוע נותנים רישיון לנשק לזקן חסר שיקול דעת?

Back to top button