מבזקיםמשפטי/פלילי

הופץ ברשת סרטון שצולם בחדר במלון בקפריסין

בשעות האחרונות (שבת) דלף לרשת האינטרנט קטע וידאו בו נראית לכאורה התיירת הבריטית מקיימת יחסי מין בחדר בבית המלון בו על פי החשד בוצע האונס הקבוצתי בקפריסין. בסרטון נראה בחור צעיר, על פי החשד אחד הישראליים שעצורים בפרשה, כשהתיירת שוכבת מעליו במיטה בשעה שצעיר נוסף אוחז בטלפון הנייד ומצלם את האקט המיני וחצי מפניו.

טרם ברור האם מדובר בצילום מיום האירוע עצמו או בצילום מיום אחר. יש לציין כי במהלך החקירה אחד החשודים המרכזיים בפרשה, הודה כי קיים יחסי מין עם התיירת ואף הבהיר כי היחסים בוצעו בהסכמה.

במשטרת קפריסין ממשיכים לחקור את שבעת הנערים הישראלים החשודים במעורבות באונס הקבוצתי לכאורה של התיירת הבריטית בת ה-19. זאת לאחר שחמישה כבר שוחררו ביום חמישי האחרון מאחר ולא נמצאה ראיית DNA, על פי הממצאים שהתקבלו, הקושרת אותם לחדשות המיוחסים להם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, בתוצאות ה-DNA שהתקבלו נמצאו שלוש דגימות אשר לא שייכות לאף אחד מבין החשודים הישראלים שנעצרו ומשטרת קפריסין פועלת כעת על מנת לאתר את זהותם. ייתכן מאוד שאף תסתייע במשטרת ישראל לעניין זה.

ביום שישי האחרון הוארך מעצר 7 החשודים ב-6 ימים נוספים.

צילום: AFP

10 תגובות

  1. מה הקשר ליהודים לבחורים צעירים יש הורמונים פעילים אז משחררים…ואים יש שיקסה אז מצווה…

  2. א. היא לא הגישה לפני כן תלונה דומה. זו הכפשה שיקרית של עורך הדין של האנסים.
    האינטרפול סרק ובדק ולא נמצאה כל ראיה לתלונה קודמת.
    ב. לבחורה יש זכות לשכב עם מי שהיא רוצה. מי שכופה את עצמו עליה בניגוד לרצונה=אונס!

  3. איך יתכן שלא רואים את כל התמונה?? הבחורה נותנת חופשי ואחר כך מתלוננת על אונס איך?? כי כבר הגישה לפני כן תלונה דומה לא נדלקה נורה אדומה???

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח