מבזקיםסרטוניםתנועה ותחבורה

תיעוד מצמרר: הרכב פונה ברמזור בצומת – הילד עף מהרכב

בחדר הבקרה של “נתיבי ישראל” הזדעזעו לצפות במקרה שרק בדרך נס לא הסתיים באסון. בתיעוד שפורסם הערב (שלישי) של אותו אירוע שהתרחש לפני כחודש, ניתן לראות רכב שהגיע לצומת כוכב יאיר ובפנייה ברמזור שמאלה, הדלת לפתע נפתחת במהלך הפנייה וילד נופל מהרכב למרכז הכביש. נראה כי נהג הרכב לא מבחין במתרחש וממשיך בנסיעתו, אולם נהגים שעמדו ברמזור נדהמו למראה עיניהם ונחלצו מהר לעזרתו של הילד.

רוכב קטנוע שהגיע לצומת מכיוון כוכב יאיר נעצר ליד הילד, עצר את התנועה ועד מהרה הצטרפו אליו נוספים שפינו את הילד ממרכז הכביש ואחרים ניסו לסמן לנהג לעצור. מבירור של המקרה עולה כי למרבה המזל האירוע הסתיים בפציעתו הקלה של הילד.

מדובר באירוע שהיה נמנע אילו הילד היה חגור ומנגנון “נעילת הילדים” של הדלת אשר מונעת את היכולת לפתוח מבפנים את הרכב היתה עובדת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלה שטרן, בקרית ראשית במרכז ניהול התנועה הלאומי של חברת נתיבי ישראל סיפרה: “בזמן אמת ניטרנו את האירוע הקשה אשר רק בדרך נס לא הסתיים באסון שמחירו טראגי. מיד עם זיהוי המקרה שיגרנו אל המקום את כוחות ההצלה לצד צוותינו ההנדסיים.”

שטרן מוסיפה “חברת נתיבי ישראל מקימה עבורכם את תשתיות התחבורה מהבטוחות בעולם, אך אף תשתית לא תהווה פתרון לגורם האנושי. אנא מכםס האחוזות והאוחזים בהגה, בואו ניקח אחריות. שנייה של היסך דעת עשויה לעלות בחיי אדם, חייהם של היקרים לנו מכל”.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח