מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן על חיסול הנייה: "הגשתי תוכניות לקבינט, נתניהו מנע זאת"

יו"ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, סייר לפני זמן קצר (שני) באשקלון ואמר "אנחנו נפגשים כאן לא במקרה, כאן ב- 3.9.09, עמד בנימין נתניהו ונתן הצהרה בה הבטיח למוטט את שלטון החמאס. מה ראינו אתמול? ומה ראינו היום? כבר לא השליח הקטארי, אלא העוזר של השליח הקטארי מגניב כסף לרצועת עזה, לארגון הטרור חמאס, ואותו בנימין נתניהו משלם כופר, משלם דמי פרוטקשיין לארגון טרור. זה ההבדל בין נתניהו של 2009 לנתניהו של היום."

בעקבות הטענות על כך שלא עמד בהבטחתו לחסל את מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, אמר ליברמן: "אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד. אני הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית היה נתניהו, בכל ישיבת קבינט. כל מה שאנחנו עושים – במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים. אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה זה היה נתניהו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הביקור באשקלון אמר ח"כ ליברמן שמפלגתו תפעל להכניס את אשקלון לאזור עדיפות א'. כמו כן, "בממשלה הבאה נדרוש להחיל את כל ההטבות של עוטף עזה גם על העיר אשקלון".

ליברמן באשקלון. צילום: דוברות ישראל ביתנו
ליברמן באשקלון. צילום: דוברות ישראל ביתנו

2 תגובות

  1. ליברמן לך לעזאזל שקרן כל דבר אתה מאשים את נתניהו תתביש לך עלוב

  2. בסוף כל הפולטיקאיים שקרנים. אומרים לבוחרים שלהם לא את מה שהם מתכוונים לעשות אלא את מה שהם רוצים לשמוע. כולם שקרנים, זה חלק מהגנים של הפוליטקאיים אי אפשר לשנות את זה. ככה כולם!! בלי יוצא מן הכלל. אבל אלוף השקרנים זה בנימין נתניהו! מספר 1. הפוליטיקאי השקרן הכי גדול במדינת ישראל, זכה לתואר ביושר.

Back to top button