בידורמבזקים

הסיפור לא נגמר: השוטר מאיים לתבוע את ליהיא גרינר

השוטר ממשטרת התנועה הארצית, שלח אתמול (שלישי) מכתב התראה לכוכבת הריאליטי ליהיא גרינר לפני נקיטת הליכים משפטיים, זאת בעקבות הסרטון המכפיש שפרסמה נגדו בעמוד האינסטגרם שלה ושהופץ ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת.

כזכור, ליהיא נתפסה על ידי שוטר התנועה בכביש 471 כשלטענת השוטר היא אחזה בידה בטלפון נייד תוך כדי נהיגה. השוטר עצר אותה בצד הדרך ורשם לה דו"ח על סך 1,000 ש"ח כאשר באותו הזמן שהוא רושם לה את הדו"ח החליטה גרינר לפרסם סרטון בעמוד האינסטגרם שלה בו קיללת את השוטר. "זה תימני קטן שנראה כמו התחת שלי, רושם לי עכשיו דו"ח" אמרה ליהיא בסרטון.

ליהיא גרינר. צילום: מתוך הסרטון באינסטגרם

במשטרת ישראל ראו בחומרה רבה את המעשה של גרינר ומסרו בתגובה: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את הדברים ושומרת לעצמה את הזכות לפעול בכל הכלים החוקיים, הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי. המשטרה לא תעמוד מן הצד אל מול אמירות בלתי נסבלות ובלתי ראויות, כנגד שוטרים שעושים עבודתם נאמנה אוכפים חוק ושומרים על שלום הציבור וביטחונו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה שוקלים כעת להעמיד את ליהיא לדין בחשד להעלבת עובד ציבור וייתכן שתזומן לחקירה בקרוב.

עורכי דינו של השוטר כתבו בפנייתם לגרינר, "ביום 14.7.2019 נמסרה לך על ידי מרשנו…הודעת קנס בגין עבירה שביצעת… בתגובה לכך, פתחת כלפי מרשנו במתקפה אישית בוטה ומשולחת רסן, תוך שימוש באמירות מכוערות ופסולות מאין כמותן, אשר נועדו, בין היתר, לבזות ולהשפיל את מרשנו על רקע מוצאו…"

עוד כתבו עורכי הדין כי "הפרסומים שביצעת נופלים באופן מובהק וברור תחת הגדרת המונח "לשון הרע". לאור האמור, הנך נדרשת לשלם לאלתר למרשנו פיצוי הולם בגין השפלתו והפגיעה הקש/ה בשמו הטוב, בסך שלא יפחת מ-250,000 ש"ח. שאם לא כן, לא יהסס מרשנו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו על פי דין, לרבות נקיטה בהליכים משפטיים על כל המשתמע מכך. בנוסף, הנך נדרשת להסיר כל פרסום כנגד מרשי, מכל מדיה באשר היא. "

אתמול, פרסמה ליהיא גרינר התנצלות בעמוד האינסטגרם שלה, אך בספק אם השוטר יקבל את ההתנצלות והסיפור יגמר בזה.

View this post on Instagram

אני מתנצלת בפני משטרת ישראל אם פגעתי .. פשוט הייתי נסערת מהמקרה ואני לא הייתי מודעת לכך שאסור להחזיק את הנייד , הסיבה שהגבתי ככה כי השוטר שעצר אותי לא טרח להסביר לי או לתקשר איתי כלל.. רק האשים אותי שדיברתי בפלאפון ושהוא כותב לי דוח של 1000 ש"ח, התייחס אליי כדוח בלבד בשביל להשלים את מכסת הדוחות היומית שלו… הייתי נסערת כל כך מעצם העובדה שהתייחס אליי כמו קיר שפשוט התפוצצתי… אם רק היה טורח לדבר איתי כמו אל בנאדם ולהבהיר לי שחל איסור להחזיק טלפון או כוס קפה או כל דבר בזמן נסיעה הייתי משלימה עם זה ומתייחסת לדו"ח כשכר לימוד לפעם הבאה… לא שוחחתי בטלפון… יש לי דיבורית באוטו, לא סימסתי..אני לא אסכן את אחיינית שלי, ואת הבייבי שלי.. ושיפסיקו לדבר שטויות ולהתסיס ברשת על גזענות כי בעלי והילדים שלי תימניים.. אני בטוחה שזה קורה ללא מעט אנשים מדיי יום על הכביש אך אף אחד לא טורח לעשות מזה רעש… ומספיק כבר עם כל ההתייפיפות נפש של כל המקלידים למיניהם .. כל אחד משחק אותה כאילו הם אומרים תודה לשוטר או פקח לאחר שנותן להם דו"ח שעשו עליי עליהום ככה.. ‏לא הייתי צריכה לדבר ככה מאוד… מתחרטת על זה. ‏אחרי שהעליתי את הסרטון ישר הורדתי וכבר יפיצו את זה מהר מדי. ‏תאמינו לי שאני רואה את זה אני ‏נגעלת מעצמי. ‏אנשים עושים טעויות. ‏לא רצחתי אף אחד. זה רק דיבורים וקללות מפגרות. סורי שוב.

A post shared by Lihi Griner (@lihisunshine) on

17 תגובות

  1. התקשורת לבנה כרגיל אוהבת דם וחשוב לה לפלג בין המזרחים , ואיך שולטים עליהם על ידי הפרד ומשול , מרוקאי סכין , פרסי נחש ארסי , כורדי ראש מרובע , עירקי הגנב מבגדד , לכו תחזרו לאירופה שמה אוהבים אותכם , מה הבאתם משם חוץ מטונות לשון הרע , שנאה עצמית , אנטישמיות , והרבה רוע ,

  2. תקראי את הגדרת החוק לאיסור לשון הרע, החוק מגדיר לשון הרע גם על פרסום של אדם על רקע מקצועו ומשלח ידו או גזעו ועדתו וכו' וכו' כך שיש 4 סעיפים בחוק, מה שרשמת מהווה רק סעיף אחד מה-4 ליהיא עברה על לפחות 2 מהסעיפים לפי הגדרת החוק, אנשים טפשים הם אנשים שלא טורחים לנהוג בכלל הכי פשוט מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך, ליהיא לא הייתה רוצה שיפתחו עליה כזה פה אני מניח אז למה לעשות זאת לאדם אחר? כי תפס אותה על עבירה? עכשיו שתשלם!

  3. יא בהמה מכוערת. סוף סוף מישהו סותם לך את הביוב שיוצא לך מהפה. עכשיו כמו כלבה קטנה לפני תביעה ה"היא מתחננת" .
    מענין מה היית עושה עם השוטר היה מעלה לסטןרי שעצר אותך. מקלל אותך ומדבר עליך פח. לפחות אם זה היה המקרה זה היה נכון מצידו.
    ודרך אגב היית מתה להראות כמו התחת התימני שלו.

  4. אני גם חושבת שהיא ממש הגזימה עם התגובה שלה אבל אני לא חושבת שהיא עברה על החוק לשון הרע מסיבה אחת פשוטה היא לא פרסמה את שמו של השוטר, ולכן הוא לא יכול לתבוע אותה

  5. אתה אמיתי ?…ואם אתה תתנהג כמוה ואתה לא מפורסם – אתה רוצה שינקנקו אותך ?…לא יותר הגיוני שיהיה חוק אחיד ותקיף נגד כווולם ?

  6. מגה לייק משה ידידי..היא והציבור המטומטם עשו ממנה "סלב"…השוטרים עובדים בעולם האמיתי ולא בטלויזיה…חייבים לכבד אותם ..אם יש תלונות אפשר לדבר בצורה מנומסת ומנומקת..אני מקווה שהמשטרה לא "תעשה פרסה" ולא תוותר לבהמה הזו..וכך ילמדו כל שאר הבהמות לכבד את החוק…לא כמו שרומזים להם "האלילים שלהם למעלה"..

  7. מאחל לך דברים קשים בחיים בנאדם זבל..
    דווקא התגובה שלו אנושית ונורמאלית ואתה פשוט קורסינל וחרא של בנאדם צריך שיכחדו אנשים מסריחים כמוך אמן כן יהי רצון

  8. תגידי שאמרת זאת תחת השפעת תרופות או שאת בהיריון ותפרסמי התנצלות .

  9. אני לא מסכימה עם התגובה שלה בכללללל אבל…. עכשיו הגזמתם… אם הייתם שומעים איך אנשים מקללים וצועקים על אנשי ציבור בפומבי ליד אנשים נוספים ואף אחד עוד לא יצא עם תביעה כספית. עכשיו השוטר הזה מגזים…. אף אחד לא יודע מי הוא… לא ראו אותו בכלל… כדאי ששניהם יירשו מהעץ שהם עלו עליו ויעשו סולחה.

  10. על מה אתה חופר פה?אתה יותר בכיין ממנה.השוטר הוא לא פסיכולוג.והיא לא ילדה תמימהעברה עבירה ? שתשלם ותישתוק.מי הי בכלל? עוד מטומטמת מהאח הגדול.יעני סלב.לימד אותה לקח.הלוואי שתשלם לו סכום שבעלה יפרק אותה

  11. באמת למה לעשות מזה כזה סיפור בגלל שהיא מפורסמת?
    נכון שזה מעצבן לקבל דוח. ולא מעט שוטרים לא מתיחסים יפה לנהגים. לפחות אם אתה מכניס את היד שלך לכיס של האזרח תסביר לו ותן לן להגיב מינימום תן לו להגיד כמה מילים זה לא בחינם . זה בעלות של 1000 שח. מעריכים מאוד את המשטרה הם עובדים קשה אבל גם האזרחים יורקים דם על כל שקל . לא קל לחיות במדינה שלנו אז בואו נהיה נחמדים אחד לשני. וליהיא כבר שילמה את המחיר הםרסום בתקשורת זה מחיר כבד לסלב.

  12. צודק במליון אחוז..הציבור חייב לכבד את עובדי הציבור כל עוד הם לא חורגים מתפקידם..ואם יש חריגה צריך להגיב בצורה נורמלית ורגועה..אבל המדינה מלאה בבהמות. הם מקבלים רוח גבית מראש הממשלה שלא שם על המשטרה ושאר הרשויות..לכן חייבים לתבוע כל אחד כזה שהוא "יעני סלב" ומנצל את זה כדי להתפרע !…

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח