חדשות הארץמבזקים

הותרו לפרסום שמותיהם של האם והתינוק שנהרגו בתאונה בכביש 7

סופי רוסטסקי, בת 28 ובנה התינוק איתי בן החודשיים הם ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה ביום חמישי האחרון בכביש 7 סמוך לגדרה.

אב המשפחה, קצין בחיל האוויר בן 34, נפצע אף הוא בתאונה באורח קשה ובבית החולים בילינסון בפתח תקווה ממשיכים להילחם על חייו. בת נוספת, בת שנתיים וחצי, נפצעה קל בתאונה ושוחררה בסוף השבוע מבית החולים.

ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת בית החולים בילינסון עדכנה למחרת על מצבו של האב הפצוע ואמרה כי "עם הגיעו לבית החולים, לאחר שהועבר אלינו מבית החולים קפלן, הוא הובהל לחדר הניתוח לצורך ניתוח נויירו-כירורגי. הבוקר הוא שוהה ביחידה לטיפול נמרץ נויירו-כירורגי. מצבו מוגדר עדיין קשה ביותר וסכנת חיים נשקפת לו. אנו מקווים שבזמן הקרוב מצבו ישתפר". מאז מצבו התייצב אך עדיין מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מת'יו ריילינג, אחיה של סופי המתגורר ביוסטון במדינת טקסס שבארצות הברית, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את תמונתה של אחותו הצעירה עם בנק התינוק שנהרגו וכתב, "אתם אהובים לנצח, סופי ואיתי. אתם תראו אותו פנים אל פנים ותשבו על רגליו של ישו. מי יתן שיגיע היום הזה שכולנו נמצא בו תקווה ושמחה".

סופי רוסטסקי ז"ל ובן זוגה

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה הקטלנית. אתמול מסר נהג המשאית החשוד בפגיעה ברכב המשפחה כי התאונה התרחשה לאחר שהתכופף להרים סיגריה שנפלה לו. בחקירתו טען עד היום כי אינו זוכר מה קרה ואיבד את הכרתו לאחר התאונה. כמו כן בבדיקה שנערכה לנהג לא נמצאה עדות לסם בדמו.

התאונה הקטלנית. צילום: דוברות המשטרה

צילום: מאיר אביבי, דוברות מד"א

3 תגובות

  1. לרוב נהגי המשאיות ונהגי אוטובוס היום הם ערבי ישראל. .משורת עשראל תעקוב אחרי על התאונות שבהן מעורבות משאיות. הבעיה שהם מקבלים משכורות נמוכות לכן ישראלים יהודים לא רוצים להיות נהגי משאיות..גם בגלל שעות הרבות שהם עובדים.גם חלק סיבה לתאונות עייפות בדרכים.

  2. אתה מכיר אותו בכלל מה אתה מדבר יותר מידייי יאלה כנס לחור שבאתה מימנו

  3. נהג בן זונה!!!הרס מישפחה יפה …יכלב שחייך יהרסו לך לא פחות!!!חסר שכל ואחריות אחד כמוך אסור לו לחיות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח