מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: התווכח עם הוריו, הצית את חדרו ונמלט מהבית

שוטרי משטרת ישראל עצרו צעיר לאחר שהצית את בית הוריו בשל ויכוח שהתגלע ביניהם, פרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

לפני כשבועיים (2.7.2019), התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על בית שעולה באש בכפר מנדא.

שוטרי משטרת ישראל, שהוזעקו למקום סייעו לכוחות הכיבוי וההצלה שפעלו במקום למניעת התפשטות השריפה בפינוי תושבים ממספר בתים שנמצאו בסמוך לשריפה ובהרחקת סקרנים מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקרים שהגיעו לזירת האירוע יחד חוקרי שריפות אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירה. מחקירת האירוע עלה, כי באותו ערב התגלע בין החשוד לאביו מחלוקת בנוגע להתנהגותו. החשוד שכעס נכנס לחדרו והצית אש על מיטתו, שידתו ומדפי ארון בגדיו. כל זאת עשה החשוד בזמן שהוריו שהו בבית.

כתוצאה מההצתה החל עשן שחור מתפשט בחדרו של החשוד והוא החל לחוש מחנק ולכן נמלט מחדרו הבוער דרך חלון חדרו לסככת ברזל. חדרו של החשוד נשרף על תכולתו והוא התמלא פיח.

באותו ערב נעצר החשוד, תושב מנדא בן 23 והוא הובא לתחנת המשטרה לצורך חקירתו.

בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, בהתאם לבקשת המשטרה, על ידי בית משפט השלום בעכו.

אמש (ראשון), בתום חקירה יסודית ומקצועית של שוטרי משטרת ישראל ולאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, הגישה הפרקליטות כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של הצתה, בבית משפט המחוזי בחיפה.

במשטרה מציינים כי עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות ביותר, בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי להביא את אותם עבריינים לדין במטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם.

אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח