בידורמבזקיםתנועה ותחבורה

צפו: ליהיא גרינר מקבלת דו"ח ומקללת "תימני קטן כמו התחת שלי"

ליהיא גרינר שרק אתמול חגגה באופני הטלוויזיה את גמר תוכנית הישרדות VIP בה היא השתתפה, מגיע היום שוב לכותרות אך הפעם בנסיבות קצת פחות משמחות.

גרינר פרסמה היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה סרטון בו היא כינתה שוטרים "דפוקים" ואת השוטר שתפס אותה ורשם לה דו"ח כינתה "תימני קטן כמו התחת שלי", "מניאק" ו-"בן זונה".

כוכבת הריאליטי החליטה לפרסם את הסרטון לאחר שנתפסה היום בכביש 471 על ידי שוטר של משטרת התנועה, בטענה כי החזיקה בידה את הטלפון הנייד בזמן ששוחחה תוך כדי נהיגה. לדבריה לא החזיקה את הטלפון הנייד בידה ושוחחה באמצעות הדיבורית של הרכב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"למה שוטרים במדינה הזאת דפוקים? מאיפה הם מקבלים את ההכשרה שלהם? למה משעמם להם? למה הם אנשים בדיחה?" אומרת ליהיא בסרטון שפרסמה בשעה שהשוטר רושם לה דו"ח, "המשטרה פה היא בדיחה. אני אף פעם לא ראיתי שוטר נורמלי שאפשר גם להיות ממנו בלחץ, הם שפוט בדיחה. זה תימני קטן שנראה כמו התחת שלי, רושם לי עכשיו דו"ח".

"מעיין, יש לי מערכת באוטו, הייתי בטלפון עם הספיקר, נכון?" שואלת ליהיא את האחיינית שלה בת ה-10 שישבה לצידה ברכב, "זה פשוט… אני בפקק באמפר טו באמפר והמניאק מאחוריי רושם לי דו"ח כי משעמם לו והוא מעשן סיגריה בצד של הכביש. זה המשטרה אצלנו במדינה. אז אני אתן את ה-1,000 ש"ח למדינה ואתם יודעים לאן זה ילך, בן זונה".

בהמשך הוציאה ליהיא את ראשה וצעקה לשוטר, "תראה אנשים עוצרים רואים אותי מקבלת דו"ח זה פשוט לא יאומן. אתה יכול לרשום יותר מהר אתה איטי רצח (הילדה צוחקת ברכב), אלוהים, יש לאנשים חיים לא כמו שלך, סעמאק. אני גם בפקק וגם הוא לא יודע לכתוב".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את הדברים ושומרת לעצמה את הזכות לפעול בכל הכלים החוקיים, הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי. המשטרה לא תעמוד מן הצד אל מול אמירות בלתי ניסבלות ובלתי ראויות, כנגד שוטרים שעושים עבודתם נאמנה אוכפים חוק ושומרים על שלום הציבור וביטחונו."

מליהיא גרינר טרם התקבלה תגובה. התגובה תובא כאן לכשתתקבל.

38 תגובות

  1. ליהי גרינר פשוט חולת נפש אין לי מילה אחרת מסכנה שכמותה לא זכתה בהישרדות אז את התסכול מוציאה על כולם תלמדי לקבל את העונש שלך באהבה אישה טיפשה שכמותך !!!! אגב בהישרדות לא שנאתי אף אחד חוץ ממך ונעמה שאתן פשוט זוג מפגרות ונראית כמו תחת תימני קטן!!!

  2. מי הוא הגיבור? הכובש את יצרו…… אני יליד הארץ אבל גר כבר שנים רבות בחול כמובן שאני מבקר בארץ מולדתי ולא פעם אני נדהם מחוסר האדיבות וגסות רוח של הרבה אזרחים ומה שקרה פה אם זה היה קורה במדינה שאני גר בה היא היתה מקבלת בית סוהר וכו' וכו' אבל היא לא אשמה אלף! אין לה שליטה על הפה ובית! אין לה פה יש לה ג'ורה והרי אנחנו יודעים שמג'ורה מקבלים סירחון

  3. גועל נפש גם ככה היא על תקן בדיחה מהלכת למה מתייחסים אלייה בכלל ומזמינים אותה לתוכניות טלויזיה ומצלמים אותה צוחקים עלייה והיא מתלהבת יאלה עוד כדור ציפרלקס ותרדי לנו מהחיים

  4. איכס. זה מה שאני יכולה לומר עליה. יושבת ומקללת ליד ילדה קטנה איזה חינוך! אחר כך נתפלא שגם הבת שלה תצא ערסית כמוה. טיפשה שמשחקת אותה יודעת אנגלית…שתדע לדבר בעברית כמו שצריך קודם. גועל נפש! מקווה שהשוטר יתבע אותה.

  5. חמודה ישרדות נגמר
    תחזרי את הסרט שאת חייה בוא
    פשוט גועל
    איך נותנים לה במה

  6. מותק חשבת בשעות הפני לקחת טיפול במכות חשמל יש מצב אולי בספק שזה יעיר אותך לחיים יממוטה

  7. אז הבת שלה מקבלת חינוך "איך להיות בהמה" ?…. כל כך צפוי.
    זו "הכוכבת" ש'רשת' אימצה . ווייט-טראש בהמית ורדודה.

  8. חשבת לעשות סיטי מוח יש מצב שאין לך מוח בדוק את עם הילד שלך ומקללת ומטנפת את הפה טפווווווו חבל שלו נתן לך 2000 שקל

  9. בקשר לתימני קטן כמו התחת שלי" יש לך תחת כל כך גדול שצריך לצלם אותו בפורמט פנורמה בחתיכות שאת מסתובבת זה כמו ליקוי חמה יבטטה

  10. ככה זה שכל אפס שמקבל זמן מסך חושב עצמו למורם מהעם ומרשה לעצמו לדבר בניבזות לשוטר ועוד ליד ילדה קטנה שלומדת מאמא שלה לנבל את הפה גם אם היא לא מסכימה לדוח יש דרך לדבר עם שוטר לדעתי המשטרה צריכה לפעול נגד ליהי בגלל העלעת הפוסט הזה

  11. למה מעלים לארץ ברברית מזדקנת עם פה של גורה????
    ברגע שפגעו לה בכיס מתחיל הגזענות.
    בושה….

  12. את דומה לגוש קקי אין לך זכות דיבור מגעילה שכמוך .מה לא תעשי בשביל מעט פרסום אפילו סקס בטלוויזיה

  13. תקשיבי יא'פרה מטומטמת. בארהב או בכל מדינה מתוקנת התימני הקטן הזה היה צריך להראות לך מאיפה הדג משתין ולאזוק אותך ליד הילדה שלך.
    אישה בהמה, ממש בור של חרא.
    איכס.

  14. לדעתי היא חסרת תרבות,וליד הבת שלה גיזענית," תמני קטן" ואמרה בן זונה,אם המשטרה,לא מזמינה
    אותה לבית משפט .על קללות והעלבת שוטר בעת מילוי תפקידו,אז אני אומר שהמשטרה גם תהיה אשמה,בכך שנותנת לאזרח לעשות הצגה לכל עם ישראל בשידור חיי,זה פשוט יהיה נגד המשטרה אם לא יאכפו את החוק בסעיף העלהת שוטר בון זונה תמני קטן ,אז המשטרה אשמה שנותנת לזה לעבור בשקט
    מגיעה בחורה מארה"ב ולועגת למשטרה בשידור חיי
    איך המשטרה נותנת לזה לעבור כתקדים מחר אני גם מקלל שוטר מדוע היא לא ואני כן.אגב המשטרה שלנו
    היא בדיחה מדוע? השוטרים אינם חובשים כובעים כל השוטרים במדינת ישראל הולכים ללא כובע של שוטר
    בארה"ב הוא נקבל חצי משכורת קנס מדוע שוטרי התנועה משאירים את הכובעים ברכב אפילו נכנסים
    לתחנה ללא חבישת כובע גם על זה אני מגיב,אני עוקב
    אחרי שוטרי ישראל אפילו אחד לא חובש כובע של משטרת ישראל זה גם בזוי בעני וזלזול של המפכ"ל שאינו אוכף את החוק נגד שוטרים ,חא בחורף ןלא בקיץ.היא ליהיא גרינר לא תקבל תכנית בערוץ ילדים בטלויזיה החינוכית נעקוב אחרי זה כי היא אינה מהווה
    דוגמה לילדי ישראל,ממש.לועגת את למשטרת ישראל
    צריך עדין לא מאוחר על שוטר בן זונה .

  15. פשוט מגעילההה ודוחה מקללת ליד ילדה קטנה פשוט זוועה -בדוק לקחה משהו

  16. אבל היא סלבס…עם רקע אמריקאי
    לא יתכן להיתייחס לסלב כמו שמתיחסים לשאר העם הפשוט
    היא עשויה מאבק כוכבים
    אנשיםם שעובדים קשה הם השפוטים שלה כי היא סלב.
    מעניין…סלב אמיתי זה אחד שמוכר בכל העולם
    במדינה שלנו כל אפס שמופיע פעם בטלויזיה ונוסע על 4×4 הוא סלב
    מי בכלל שמע עליך מחוץ למדינה קטנה והבלתי מוכרת הזו?

  17. איזו אישה בהמה. בארצות הברית היית גם חוטפת מהשוטר אגרוף לפרצוף והיו אוזקים אותך והיית ישנה לילה במעצר אם היית מדבר ככה. אולי בגלל שהמשטרה שלנו יותר מידי מתחשבת ורכה ולא קשה כמו בכל מדינה אחרת בעולם, האזרחים מרשים לעצמם להתנהג ולדבר ככה.

  18. פשוט חוצפנית בארצות הברית היו מורדים אותה על הברכים את צריכה לקבל קנס של 5000 ₪

  19. תראו בבקשה, הגברת הזו באמת דפוקה בשכל, וגם מכוערת, אבל…בעניין המשטרה אני מאמץ את כל מה שהיא אמרה, ויש לי גם המון מה להוסיף באשר לכנופיית האפסים הזו.
    ויש לי תחושה שרבים בארץ מרגישים כמוני.

  20. ליהיא להקיא ממך
    טראשית אמריקקית
    נכשלת באמריקה רוצה לחגוג עלינו
    לא לא ניתן לך להשריש את התרבות טראשית שלך
    מי שנותן במה לה כנראה גם בא מהביוב

  21. סליחה גברת מגונדרת אין ספק שהשתן עלה לך לראש
    מי את בכלל התכנית השטיוטיות של הראילטי הפכו אותך לווגרית ופתאם התגלה שאת בכלל חסרת נימוס והפכפכה. לא מזמן אמרת שיש לכד שוטרים ופועל מה עשית ?
    אני ממליץ להעמידך לדין ולהכניס לך עונש ראוי . לחילופין את לא היית מעיזה לעשות זאת באמריקה מאיפה שבאתצ שם ישר היית מגיעה לכלבוש

  22. חבל מאוד שאני לא הייתי השוטר שם , אצלי היא גם הייתה גומרת את הלילה במעצר ,

  23. את בדיחה אחת גדולה. קודם תלמדי לדבר בצורה נורמלית ומכובדת. את הבדיחה הגדולה. ובכלל סיימת לפחות בית ספר יסודי? לפי דיבור, לא.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח