מבזקיםפוליטי / מדיני

עמיר פרץ: "כנראה שעבור נתניהו תושבי העוטף והנגב ראויים פחות"

יו"ר מפלגת העבודה, שר הבטחון לשעבר ח"כ עמיר פרץ, פתח היום (שבת) את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה במגזר הבדואי שבמסגרתו יבקר בשישה ישובים וביניהם רהט, הפזורה לקיה, תל שבע , פזורת שגב שלום , פזורת כסייפה אבו רביע וביישוב דריג׳ת.

בהתייחסו למתח המתחדש בעוטף אמר: "צריך לומר את האמת: כנראה שעבור נתניהו תושבי העוטף והנגב הם תושבים שראויים פחות. אם שדות ההתנחלויות היו עולים באש כמו שדות העוטף והנגב, נתניהו היה מגיב אחרת.

המשוואה שבה נתניהו מפחד להכריע את החמאס צבאית מצד אחד ומצד שני חושש מתהליך מדיני, היא משוואה בלתי נסבלת – כי ברור לחלוטין שהעימות מול החמאס מסייע לנתניהו להתחמק מהצורך לפתוח בתהליך מדיני מול אבו מאזן. בבחירות הקרובות אנו נשנה זאת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר העבודה אמר לתושבי לקיה בפזורה: "לא אשלים עם מצב שילד ישראלי לא לומד ארבעה חודשים בשנה מכיוון שבחודשיים בחורף וחודשיים בקייץ אינו יכול להגיע לבית הספר בגלל תנאי מזג האוויר. לילדים האלה אין סיכוי להשתלב בגלל נקודת פתיחה כל כך קשה, ובשבילי ילד הוא ילד ללא הבדל דת, גזע או מין."

פרץ הוסיף "אנחנו כמדינה ניקח אחריות על גורלם של הבדואים, כי אם לא, העוני יגבר, המצוקה תתגבר ויגיע הרגע של התפרצות שאת מחירה מי ישורנו. מפלגת העבודה תחזור להיות הבית הפוליטי גם של הבדואים ונכין איתם תוכניות להתמודד עם כל הקשיים בכל התחומים. נבנה תוכנית עבודה מחייבת ולא הבטחות שמופרחות באויר על ידי הממשלות ושם הן נשארות."

Back to top button