בריאותמבזקיםמומלצים

המשקאות שיעשו טוב לעור הפנים שלכם

אוהבים לשתות הרבה בקיץ אבל לא ממש מתחברים לטעם של מים? אספנו עבורכם מגוון משקאות טעימים במיוחד שיעשו גם פלאים לעור הפנים שלכם.

מי קוקוס – להרגיש על אי

אחד המשקאות המפתיעים ביותר בטעמם הוא מי הקוקוס. הוא נמכר בפחיות כמעט בכל מקום בגרסתו הטבעית ללא סוכרים וללא טעמים נוספים. מי קוקוס כוללים מגוון רחב של ויטמינים המסייעים לעור ולגוף ואפילו יכולים להפחית את הסיכון ללקות במחלות לב שונות ולהפחית את לחץ הדם. חשוב עם זאת לזכור כי הם מכילים כמות גבוהה יותר של סוכרים ולכן נותנים אנרגיה מוגברת לזמן קצר. הם מכילים את ההורמון ציטוקינין שמונע את הזדקנות תאי העור.

אנטי אוקסידנטים בתה הירוק

הידעתם כי תה ירוק אינו רק טעים ותומך בהרזייה אלא גם מסוגל לשפר את עור הפנים שלכם? הוא מכיל חומרים נוגדי חמצון שבין השאר ממצקים את עור הפנים. לצד כל אלה התה הירוק מכיל גם חומצות שומן המפחיתה את כמות הרדיקלים החופשיים בגוף שידועים כקשורים לתהליך ההזדקנות של העור. אתם יכולים ליהנות מתה ירוק קר או חם בהתאם לעונת השנה ולשמור על עור פנים בריא מסביב לשעון שלוש מאות ששים וחמישה ימים בשנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

שייק עשב חיטה

יש אנשים שלא יוותרו על המשקה היומי הזה תמורת שום הון שבעולם. עשב החיטה מכיל ריכוז גבוה של ויטמין 6B שעוזר מאד נגד מחלות שונות וגם הוא מכיל נוגדי חמצון בדומה ליתרונות של תה ירוק. לשייק הזה אפשר להוסיף מגוון רחב של תבלינים כמו עלי מרווה, עלי תימין או ירקות ירוקים נוספים ולהפוך אותו לחגיגת טעמים ובריאות.

לימונדה ממיץ לימון סחוט ודבש

רוצים ליהנות ממשקה שקל להכין ומרענן בקיץ? סחטו לימון והוסיפו כפית דבש וכוס מים. הלימון מגביר את יצור הקולגן בגוף ויש אנשים שאפילו סוחטים את הלימון ומשתמשים בו ישירות על העור. כך אתם דואגים לעור הפנים מבחוץ ומבפנים בדרך מהירה וקלילה. למי שהדבש אינו מספיק כדי להמתיק את המשקה – נסו להוסיף מתיקות טבעית באמצעות פירות נוספים וצרו משקה בריא וטעים.

מיץ עם פלחי אלוורה

היום אפשר להשיג עוד משקה מרענן הכולל בתוכו חתיכות של אלוורה. פנים העלים של האלוורה המשמש להרגעת העור לאחר כוויה מסוגל גם לסייע במיצוק העור שלנו. הטעם שלו מרענן יחסית ואם השארתם את המשקה מספר דקות בפריזר וערבבתם הוא הופך לברד טעים במיוחד.

לסיכום, הטיפול בעור שלכם לא חייב להיות רק באמצעות קרמים שאתם מורחים עליו אלא יכול להיות מחוזק באמצעות המשקאות שאתם שותים. מרבית המשקאות שציינו מתאימים לימים החמימים יותר והתה הירוק יכול ללוות אתכם לאורך כל השנה. הוסיפו מספר קוביות קרח, קשית ושתו את המשקאות בכוס גבוהה לחווית חוף כיפית במיוחד.

2 תגובות

  1. שיהנה מי שאוהב את המשקאות האלה.כמו שנאמר לא מועיל ולא מזיק.אם היה כזו הצלחה היינו מוצאים רופאים פלסטיים.יושבים בקרן רחוב עם כוס לקבל נדבה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח