מבזקיםרצועת עזה

איום לחמאס: "אם לא תענו לדרישות ישראל נחרים את הביקור בעזה"

כלי תקשורת בעזה מדווחים היום (רביעי) כי הפלסטינים מבינים שמשלחת המודיעין המצרית, אשר מנהלת את המשא ומתן להפסקת האש המתמשכת בין ארגוני הטרור לממשלת ישראל, נוטה לעיתים קרובות לא רק להעביר את דרישות הצד הישראלי אלא לקחת אפילו צד לטובתה.

אנשי המודיעין המצרי לוחצים על פלגי ההתנגדות בעזה לקבל את דרישות ישראל ואם תסרב ההתנגדות, המתווכים הודיעו כי ינקטו עמדה וימנעו מלהגיע לביקור ברצועת עזה.

בחודש שעבר דחתה משלחת המודיעין המצרית את ביקורה מספר פעמים. מקור פלסטיני אמר לעיתון הלבנוני "אל אחבאר" המקורב לחיזבאללה כי "המצרים אימצו את ההצעה הישראלית להעביר את הכספים הקטריים לטובת אלפי משפחות עניות ולקידום פרויקטים של תשתית בתוך רצועת עזה, הצעה שנדחתה על ידי חמאס והפלגים." מה שגרם למשלחת המצרית לדחות את ביקורה מספר פעמים בשבועיים האחרונים, כלחץ לקבל את ההצעה החדשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, חבר הוועד הפועל של אש"ף, אחמד מג'דלאני, הכחיש דיווחים שונים כי בכוונת ראש המודיעין הפלסטיני מאג'ד פרג' לקחת חלק ביוזמה לשיפור היחסים בין הפלסטינים לאמריקנים וציין כי אלה דיווחים בחסות האמריקנים שמנסים לפתות את הפלסטינים לעסוק בתוכנית האמריקנית (עסקת המאה של טראמפ) וציין כי מדובר במלכודת.

פגישת הפלגים בעזה עם משלחת המודיעין המצרית
Back to top button