מבזקיםספורט

דייוויד בלאט: "מעוניין להיות דיפלומט בסוף הקריירה"

בוועידת החדשנות החברתית של TheMarker בירושלים הצהיר מאמן הכדורסל הישראלי הבכיר על רצונו להיכנס לחיים הציבוריים בעתיד. לבלאט הייתה גם ביקורת על המעורבות החברתית של הכדורסל הישראלי: "לא עושים מספיק"

דייוויד בלאט, מאמנה של קבוצת הכדורסל היוונית אולימפיאקוס והישראלי הראשון שאימן ב-NBA הודיע היום (שני) על כוונתו להיכנס לחיים הציבוריים בעתיד. "אני רוצה להיות בסוף הקריירה לעבוד בדיפלומטיה", הצהיר בלאט בוועידת החדשנות החברתית של TheMarker בירושלים.

דיוויד בלאט. צילום: אוליביה פיטוסי

בלאט הבהיר עוד כי הוא לא "הזמין" את השאלה בנושא. המאמן המעוטר הגיע לוועידה לדבר על הקשר בין ספורט לתרומה חברתית והייתה לו גם ביקורת על הפעילות בישראל בתחום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בארץ יש תכנית של המנהלת, שדואגת שקבוצות יבואו ויופיעו בפני קבוצות ספורט או מועדונים קטנים יותר, על מנת להשפיע על ההצטרפות של ילדים לתחום או לספורט בכלל. ניתן לעשות הרבה יותר. אני לא יכול להגיד שעושים מספיק, אבל משתדלים. אני מציע שיעשו עוד יותר", אמר בלאט.

"אני אישית חושב שהשחקנים עצמם, דווקא פה במיוחד בארץ, דרך ארגון השחקנים למשל, אם הם רוצים לקדם את המטרות שלהם – ויש הרבה ויכוחים היום על מעמד השחקן – דווקא ללכת בכיוון הזה ולבנות דרך בה הם יכולים להשפיע לטובה על החברה שלנו, זה עוד יותר יקדם את האינטרסים האישיים שלהם", הציע המאמן.

דיוויד בלאט. צילום: אוליביה פיטוסי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח