מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: הבריחו כ- 300 ק"ג סמים ממצרים לישראל

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד עאייש אלדנפירי (40), נאיף זניד (19) ובשיר עדיסאן (20) בגין הברחה של כ- 300 ק"ג סמים מסוג קנבוס וחשיש ממצרים לישראל. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של יבוא סמים מסוכנים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, בתאריך 15 ביוני 2019 בסמוך לשעה 09:00 ובתיאום עם תושבי מצרים, הגיעו מספר כלי רכב לאזור גדר הגבול שבין מצרים לישראל. המצרים שנפגשו עם הנאשמים זרקו מעבר לגדר 15 שקים, ובהם סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל כולל של 74.35 ק"ג, וכן סם מסוכן מסוג חשיש במשקל כולל של 219.150 ק"ג.

הנאשמים עאייש אלדנפירי ונאיף זניד העמיסו אל תוך רכבם 9 שקים מתוך כל שקי הסמים, ובהם סם מסוכן מסוג חשיש במשקל של 219.150 ק"ג וכן שק נוסף ובו סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל של 13.05 ק"ג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכלי רכב אחר העמיסו 5 שקים נוספים, ובהם סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל של 61.30 ק"ג קנבוס ונמלטו מהמקום בנסיעה לחזרה לכיוון צפון.

גבול מצרים. צילום: דובר צה"ל

כוחות משטרה וצבא הוזעקו למקום והתמקמו בשטח, בכיוון נסיעת הנאשמים והאחרים.

רכב השני הגיע ראשון לעבר מחסום משטרתי ובו דוקרנים, עלה על הדוקרנים והמשיך בנסיעה, כשארבעת גלגלי הרכב נוקבו, עד אשר בשלב כלשהו במהלך המרדף הרכב נעצר, ננטש בשטח ונוסעיו נמלטו מהמקום. ברכב כאמור נמצאו 5 שקים, ובהם הסם המסוכן מסוג קנבוס במשקל כולל של 61.3 ק"ג.

לוחמי יחידת מג"ן בשטח – אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

בסמוך לאחר מכן, הרכב הראשון הגיע בנסיעה מהירה לעבר המחסום המשטרתי, כשהנאשם עאייש אלדנפירי נוהג ברכב והנאשם נאיף זניד יושב לידו, בכיסא הנוסע הקדמי.

הרכב עלה בנסיעה על הדוקרנים הפרוסים במחסום המשטרתי, גלגליו נוקבו והמשיך בנסיעה עד אשר נעצר, כשבתוכו שני הנאשמים.

כמו כן, בתוך הרכב נתפסו 9 שקים בעלי ידיות וכתפיות מאולתרות (סנדוקים) אשר הכילו 219.150 ק"ג של סם מסוכן סוג חשיש וכן שק נוסף ובו 13.05 ק"ג של סם מסוכן מסוג קנבוס.

לוחמי יחידת מג"ן בשטח – אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

כל אותה העת, הנאשם השלישי, בשיר עדיסאן המשיך להתעדכן טלפונית אודות ביצוע ההברחה, כמו גם מנוסת הרכבים מפני כוחות המשטרה והעובדה כי נסעו על דוקרני המשטרה במחסום וגלגליהם נוקבו.

בכתב האישום צוין כי הנאשמים במעשיהם אלו, יבאו, בצוותא חדא עם אחרים, סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל כולל של 74.35 ק"ג וכן סם מסוכן מסוג חשיש במשקל כולל של 219.150 ק"ג, וכן החזיקו, בצוותא חדא עם אחרים, בסם מסוכן שלא לצריכה עצמית וללא היתר ולשם כך הסתייעו בכלי רכב.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [357.38 KB]

Back to top button