מבזקיםמשפטי/פלילי

6 כדורים מטווח קצר: רצח את אמו ונשלח למאסר עולם

בית המשפט המחוזי בחיפה בפני הרכב כב' השופטת, דיאנה סלע וכב' השופטים אבי לוי וערן קוטון גזר אתמול (רביעי) מאסר עולם על בן שירה באמו לא פחות מ-6 כדורים מטווח קצר, וגרם למותה, בהיותה כבת 46, זאת לאחר שהורשע בעבירת רצח בתום שמיעת הראיות בתיק. וכן חויב בתשלום פיצוי על סך 250 אלף ₪ עבור אחיו הצעיר ביותר, שהיה אז בן 11 בלבד, בגין הנזקים שגרם לו בכך שרצח את אמו .

נזכיר כי הנאשם, תושב כפר בצפון ירה במהלך שנת 2016 באמו לא פחות מ-6 כדורים מטווח קצר, וגרם למותה, בהיותה כבת 46 בלבד- אישה ואם לחמישה ילדים על רקע מניע הקרוי חילול "כבוד המשפחה", כשצעיר בניהם היה רק בן 11.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

בנוסף לעונש מאסר העולם, ביקשה המדינה להטיל גם פיצוי כספי בגין הרצח לטובת ילדי המנוחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ילדי המנוחה הבוגרים סרבו לקבל פיצויים, אך המדינה עמדה על חיוב הנאשם בפיצויו של אחיו הצעיר ביותר, בנה הקטין של המנוחה – אשר היה כבן 11 בעת הרצח, מבלי לבקש את עמדתו, נוכח גילו הצעיר והנסיבות המיוחסות בהן שכל את אמו.

בית המשפט קיבל את עמדת המדינה ומינה לקטין אפוטרופוס לדין מלשכת הסיוע המשפטי, וחייב את הנאשם לשלם לאחיו הצעיר פיצויים המקסימליים מכוח סעיף 77 לחוק העונשין, בסך של 250,000 ש"ח.

בגזר הדין נכתב: " לאחר ששקלנו את טיעוני הצדדים, אנו מחייבים את הנאשם לפצות את אחיו הצעיר ביותר בגין הנזקים שגרם לו בכך שרצח את אמו האהובה, קטע את אורח חייו כפי שהכירם לפני הרצח, ודן אותו לגדול במשפחה ללא אם, מעבר לטראומה הנוראה שנגרמה לו כתוצאה מכך שאמו נרצחה; אין צורך בדמיון רב או בתסקירי נפגע על מנת לתאר את הנזקים הנפשיים והרגשיים שנגרמו לילד – שהיה אז בן 11 בלבד – בגין המעשה הנורא."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח