צרכנות

כל מה שרציתם לדעת על צילום חתונה

הכנה לאירוע החתונה היא כאב ראש לא קטן. אחד השלבים החשובים ביותר לרוב הזוגות כיום היא צילום החתונה שלכם על ידי איש מקצוע איכותי ואמין. צילום חתונה גם הוא לא עניין של מה בכך; על כתפיו של הצלם עומד היום החשוב ביותר בחייהם של החתן והכלה שהעניקו לו את הזכות לתעד את האירוע, ועליו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

טיפים על צילום חתונה

  • צילום חתונה יצירתי או אומנותי? – שוק צילום החתונות עמוס ביותר באין סוף אנשי ונשות מקצוע שטוענים להיות הטובים ביותר בתחומם. נשאלת השאלה, כיצד לזהות את הצלם שמתאים לנו ושיצליח לקלוע לטעם שלנו? חלק מהאנשים יעדיפו צילום זורם ויצירתי, כזה שמצליח להיות גם טבעי ומזכיר לנו רגעים אמיתיים. אחרים יעדיפו שיביימו אותם לכדי תמונות אמנותיות. כל אחד ודעתו, טעמו והעדפתו. בדקו אם הצלם זורם אתכם ועם הרצונות שלכם, בעיקר בצילומים שלפני החתונה.
  • מספר הצלמים – זה כבר תלוי בגודל האירוע. עבור מי שמחפש צלמים לאירועים קטנים מחיר הוא כנראה קריטריון אינטגרלי, והדבר נכון גם לאירועים גדולים. חשוב להבין שמספר הצלמים שתזדקקו להם באירוע של 150 איש, יהיה שונה בתכלית ממספר הצלמים לאירוע של 400 איש. נסו להתייעץ עם החברה ועם מכרים שהתחתנו.
  • מגנטים – הנה טרנד שעתיד להישאר עמנו עוד הרבה זמן. צילום חתונה חייב לשלב גם מגנטים, אחרת כנראה ייזכר פחות לטובה בקרב המוזמנים. דעו כי אם ברצונכם להוסיף על האטרקציה, ניתן לשלב גם בלונים, מסגרות לאינסטגרם ואבזרים אחרים שאפשר לחלק על הרחבה בזמן הריקודים ולהוציא מהאורחים שלכם תמונות מקוריות אפילו יותר.
  • רחפנים: הטרנד העכשווי – הטכנולוגיה המתקדמת הביאה איתה טכניקות צילום חדשות ומקוריות. בעיקר בצילומי טרום חתונה או Trash the dress, צילומים מהאוויר יוכלו ליצור מראה מרשים של הסביבה והאווירה, ויסייעו ליצור סצנות מקוריות בצילום מקצועי וייחודי. ביום האירוע עצמו, ניתן להיעזר ברחפן כדי לצלם את גן האירועים מלמעלה, את העיצוב, את הרחבה בזמן שלב הריקודים ועוד ועוד. אין סוף אפשרויות חדשות ייפתחו בפניכם אם תחליטו לשלב רחפן בחתונה שלכם!
  • הפקות מיוחדות נוספות – לפחות חלק מהצלמים מציעים כיום שורה של אופציות חדשות ומקוריות; החל מצילומי הרחפן אותם הזכרנו קודם, ועד לצילומי מים, צילומי אקסטרים (כדוגמת צניחה חופשית), צילומים מתחת למים והרשימה עוד ארוכה. אם ברצונכם להיות מקוריים וליצור חוויה בלתי נשכחת, כדאי לברר האם הצלם שבחרתם עוסק בסוג זה של צילומים.

ומה לגבי מחיר?

כמו כל מוצר או שירות אחר שאתם מעוניינים לרכוש, גם כאן המחיר יהיה בהתאם למה שתבקשו. אם אתם מחפשים צלמים לאירועים קטנים מחיר הצלם יהיה שונה מאשר צילום חתונה גדולה יותר. זכרו, המטרה שלכם בסופו של דבר היא לאזן בין התקציב שברשותכם ובין התוצר בו אתם מעוניינים. אל תתייאשו מהר מידי מהחיפושים והקפידו לבחור בצלם שמבין אתכם, ולא רק מבין בצילום.

תגובה אחת

Back to top button