מבזקיםצרכנות

מוצרי חשמל בליסינג: מודל חדשני הושק השבוע בישראל

בשנת 2018 נמכרו מוצרי חשמל "לבנים" בשווי 86 מיליון ₪ בישראל, מודל חדש מנסה לשנות את השוק.

חברה חדשה, "אלקטריקל", השיקה השבוע מודל חדשני שמציע ליסינג של מוצרי חשמל בתשלום חודשי. העסקה כוללת מלבד המוצרים גם שירות תיקונים מלא (מעבר לאחריות), הובלה התקנה ומימון חוץ בנקאי ובעצם – חיסכון בכאב ראש.

כל משק בית רוכש או משדרג אחת לשנה שנתיים, את אחד ממכשירי החשמל הביתיים: מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, תנור, כיריים. מוצרים אלו, ישמשו את בני הבית לתקופה של כ 4-6 שנים. איכות המוצר פוחתת עם השנים וכך גם באחרית ימיהם עלות תחזוקתם תעלה. מוצרים אלו, הינם הכרך בכל בית, אך עלותם היא נטל כלכלי, למרות ירידה כללית במחירי המוצרים. בישראל ובארה"ב רוב הרוכשים יפרסו בכרטיס האשראי את עלות הרכישה על פני תשלומים רבים. כך שאם בממוצע כל שנה משק בית רוכש או משדרג מוצר אחד, ופורס אותו על פני 24-36 תשלומים ובמקביל משלם עלויות "קריאת שירות טכנאי", על מוצר אחר, נוצר מצב כי בממוצע כל חודש אנו משלמים לא מעט ובסוף שוויי הציוד הנרכש יהיה "שואף לאפס".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קרדיט: pexels

שיטת אלקטריקל מציעה מגוון מוצרי חשמל ביתיים (מוצרים לבנים) על בסיס תשלום חודשי נמוך וקבוע הכולל בתוכו את השימוש במוצר, הובלה, הרכבה, מימון ושירות תיקונים מלא 24/6 !! (אפילו תיקון המנורה במקרר וסתימה במכונת הכביסה…) ללא כל תוספת מחיר ובפריסה כלל ארצית, מתוך הבנה שמכשירי החשמל אינם נכס אלא אמצעי לשרת אותנו.

קרדיט: pixabay

הלקוח יכול להזמין מוצר אחד או להרכיב לעצמו חבילה בהתאם לצרכיו: מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, תנור, כיריים. מדובר על מודל שמותאם למציאות הישראלית הנוכחית בה יוקר המחיה הוא אפקט המקשה על רבים לניהול חייהם, המודל מאפשר ניצול גמיש ומותאם יותר לצרכים של תקציב משק בית.

קרדיט: pixabay

אלעזר ון-שפיגל, היזם והבעלים אומר כי "המודל בא לענות על צורך של קהלים רבים בציבור הישראלי שיוקר המחייה הוא נטל משמעותי על חייהם. המוצרים שאנחנו מספקים הם באיכות גבוהה, עם דירוג אנרגטי וסביבתי גבוה. המטרה שלנו היא לספק מוצר מעולה, בשירות הכי טוב ובמחיר חודשי שלא משפיע על כלכלת הבית . אני מאמין שהכניסה שלנו לשוק תשנה את חוקי המשחק ותאפשר לציבור הישראלי מגוון של אופציות, כל אחד ומה שמתאים לאורח חייו. מדובר על מודל שלא קיים במתכונת הזו בשום מקום בעולם, עשינו עבודת מטה ושטח ארוכה לפני היציאה לאור כדי לענות על כל הצרכים של הצרכן הישראלי"

אלעזר ון-שפיגל. צילום: יח"צ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח