חדשות הארץמבזקים

"המון חיוכים וכשהדלת נסגרת – גיהנום", הוארך מעצר הגננת החשודה

היום (רביעי) התקיים בבית משפט השלום בפתח תקווה דיון בהארכת מעצרה של הגננת, כרמל מעודה מפעוטון "בייבי לאב" בראש העין החשודה בהתעללות קשה בילדים בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים בפעוטון שניהלה. מעצרה הוארך בחמישה ימים והחקירה נמשכת.

מאז היוודע דבר מעצרה של הגננת בראש העין, המקרה זעזע את המדינה כולה ובפרט את תושבי העיר והורי הילדים שלא האמינו כי היקר להם מכל היה נתון לכאורה למעשים קשים ואכזריים מצד הגננת.

צילום: מתוך פייסבוק

ברשתות החברתיות פורסמו עשרות דיווחים של הורים שילדיהם היו בפעוטון של מעודה שמספרים כי לגננת היה דפוס קבוע שכעת מתברר שבו היתה משתמשת מול כל ההורים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי עדויות ההורים: "היא הכתה את הילדים מכות רצח. היא האביסה אותם באוכל עד שנחנקו והקיאו,ילדים בני שנתיים עמדו במשך שעות בפינה בלי לזוז עד שעשו צרכים על עצמם".

ההורים מספרים כי היו מקבלים ממנה טלפונים באמצע היום והיא היתה מספרת להם שהילד נחבל באמתלות שונות ומשונות, זאת על מנת למנוע לאחר מכן את השאלות של ההורים על הסימנים הנמצאים על גופם של בנם / בתם. "המון חיוכים כשאנחנו מגיעים וכשהדלת נסגרת זה פשוט נהיה גיהנום על הילדים שלנו" מספר הבוקר בכאב יוסי, שבתו הפעוטה היתה בפעוטון.

צפו בראיון של יוסי הבוקר בערוץ 12

15 תגובות

  1. אני רוצה לענות לתגובותיהם של אלו שסבלו ואלו שעדיין סובלים ולכאלו, כמוני, ששומעים את זעקתם של לב ההורים וליבי מסור אליהם. דרך הגב, לא רק הפעוטות בגדר של חסרי ישע, הורים רבים נאבדו בחוסר ישע.

    אלימות זה כמו כדור מסירות, אחד מוסר והשני תופס, וכשהכדור האלימות נתפס יש איזה 'סיבה מוצדקת' למסור חזרה – וברב המקרים במסירת הכדור חזרה עוצמתית יותר.

    אני לא באה בדרך של צדק, אני באה בדרך של מודעות עצמית מלאה – אל תחזירו באלימות, האלימות מתחילה במילים.

  2. כשבתי הייתה בחטיבה בתחילת שנת אלפיים ברעננה ילדי משפחת מעודה היו מהלכים אימים על ילדים בחטיבה מציקים ומפחידים ומאיימים וגם בתי ספגה מהם. לי נראה שזה אותה משפחה אלימה וארורה של הגננת

  3. הורים יקרים הלב כואב מאוד לנוכח המקרה המזעזע אך יש משהו אחד שחשוב לומר הקדוש ברוך הוא עושה משפט וצדק את העונש שלה היא תקבל כי היא פגעה בנשמות הטהורות שהשם נתן לכם במתנה עם התואר גננת שלה היא יכולה רק ללכת למקום אחד לאברבנל שום דבר או תעודה לא שווה אם אתה לא אנושי ואין לך אהבה וחום לילדים ממני אמא שמחזקת את כל ההורים שתעברו בשלום את התקופ הרעה הזאת שהשם יחזק אתכם אמן!

  4. לא מכירה את הגננת אבל אני רווקה שמאוד אוהבת ילדים, לא רוצה להתחתן. אני מאחלת
    לך להיות כל החיים בנישואים לא מאושרים. סבבה?!?

  5. אני מאחלת לכרמל מעודה השטן שיהיה לה רק רע כל החיים לכי ותתאבדי אין לך מה לחיות כאן יותר!! במיוחד לא במדינה שלנו…
    את רעה אשה רעה!! זה ילדים קטנים ותמימים תינוקות רכים איך את יכולה איך??!
    קניבלית שטנית.
    שתשארי לבד כל החיים אמןןןן!!!
    ועל כל מכה וחבולה שעשית לילד או לתינוק תמים, את תקבלי כפליים.!!
    תעמדי בפינה כל החיים אף פעם לא תהי במרכז.
    לסיום מאחלת שבית משפט יפסקו לך עונש מתאים, וגם אלוקים שבשמיים כבר רשם הכל.

  6. אני קוראת ונחנקת מדמעות. איך זה יתכן? יש לה שם גוש קרח בתוכה ולא לב. ילדים חסרי ישע. חמודים ומתוקים שלי..הייתי רוצה ללכת ולחבק וללטף ולפנק כל אחד ואחד מהם

  7. קשה קשה קשה המוח האנושי לא מעכל אתמה שקרה בגן הזה!
    גם היא כשלעצמה עדיין ילדה?איך ילדה בת 25 מנהלת גן????
    כזו טיפשה לא אנושית וכנראה סובלת מהפרעות קשות!
    ליבי ען ההורים וילדי הגן.
    זה היה יכול להיות הילד האחיין הנכד של כל אחד ואחת.

  8. כדי לעבוד במקצוע הזה ועם ילדים צריך קודם כל לב אוהב ורגש . ולך כנראה אין אף אחד מהם !! עצוב שמערכת המשפט שלא תעשה כלום ואנחנו נמשיך להזדעזע כל שבועיים מחדש ?

  9. אני לא הייתי מחכה למשטרה כדי שתטפל בזה לפני המשטרה לפני הכלללללל אני הייתי מראה לה איך הילדים הרגישו ואני הייתי מפרקת לה את הצורה הבת אלף הזאת! זה שהיא חולה בראש שלא תוציא את זה על ילדים חסרי אונים!!! וואה על החיים שלה אם היא הייתה עושה דבר כזה לאחד הילדים שלי! הייתי קושרת אותה לעץ ונותנת לה להרגיש כפל כפליים מימה שהילד שלכם הרגיש. שלא תיזכי לראות אור יום ואח תדאגי בכלא יטפלו בך טוב טוב האסירות! ידעו על מה את יושבת יעיפו עלייך סיר שמן רותח יבת כלבה!!!!!

  10. הגיל הכי מתוק ומנשנש, הפכה אותו לרצח.
    וזה נתפס דניה לפני,
    מה היה קורה לולא היו עוצרים?
    אי אפשר לחשוב

  11. חולת נפש ומי שהעביר אותה חולרה כיעובדים צוות בגן איך לא שמו ❤ צריך לאשפז אותה לקוייה נפשית בן אדם נורמטיבי לא מיתנהג ככה

  12. מפלצת!!! שטן!!! איך אפשר? לא מסוגלת לטפל בילדים, אז חפשי לך עבודה אחרת, למה להיות אכזרי כזה? למה?

Back to top button