כלכלהמבזקים

5 קורסים שיעזרו לכם להיכנס מהר לשוק העבודה

רבים מתלבטים כיצד להיכנס מהר לשוק העבודה אחרי צבא או לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם בבית מבלי לעבוד. הדרך המהירה ביותר היא באמצעות קורסים מקצועיים שמאפשרים לכם לקבל תעודה ומיומנות בתחום מסויים מבלי לעשות תואר שלם במכללה או באוניברסיטה. אספנו עבורכם חמישה קורסים כאלה שיכולים להזניק את תהליך חיפוש העבודה שלכם.

קורס קידום אתרים SEO

קורס קידום אתרים מעניק לכם את כל הידע שאתם צריכים על מנת להשתלב במגוון גדול של חברות כמקדמי אתרים מקצועיים. חברות הפרסום והמדיה משוועות למתלמדים חדשים שרק עברו את הקורס ורוצים להתחיל לעסוק במקצוע. במהלך הקורס תלמדו איך לבנות את האתרים בצורה שיהיה קל לקדם אותם במנועי חיפוש, איך לשלב בהם תכנים סביב מילות מפתח נכונות, מה גוגל "לא אוהב" שמקדמי אתרים עושים ועלול להעניש אתכם ואיך בעצם יוצרים קישורים נכנסים ויוצאים מהאתר. לא חייבים להיות מתכנתים על מנת להתקבל לתחום המבוקש הזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קורס מסחר אלקטרוני

היום, כאשר אחוז גדול מהצרכנים קונה ברשת האינטרנט כמעט כל חנות פיזית יוצרת לעצמה גרסה מקוונת. גם יזמים פרטיים מעוניינים לקבל נתח מהעוגה הזו ולמעשה מסוגלים להתחרות גם בחברות הענק באמצעות מחירים נוחים אם מצאו מוצר מבוקש. יזמים אלה מגיעים בדרך כלל לחברות המציעות בניית של חנויות אלקטרוניות ואת התחום הזה אתם יכולים ללמוד במהלך כמאה וארבעים שעות בלבד. היום יש מגוון פלטפורמות שאינן מחייבות כל ידע בתכנות ואתם יכולים לבנות איתם חנויות מרהיבות ללקוחות. אם אתם מחפשים מקצוע שתוכלו לעבוד בו כשכירים ובעתיד גם כעצמאים או ללמוד להקים חנויות עבור עצמכם – זה הקורס המושלם עבורכם.

קורס מקצועי

קורס בדיקת תוכנה

כל חברה תוכנה מעסיקה היום בודקי תוכנה מקצועיים הבודקים כי כל השלבים בתוכנה עובדים ללא תקלות. הבדיקות מתבצעות הן בצורה ידנית (באמצעות תפעול התוכנה ותיעוד התוצאה בתוכנת מחשב) והן בצורה של בדיקות אוטומטיות שמתכנתים מראש. קורס בדיקות תוכנה (המכונה גם QA – קיצור של המושג באנגלית) יכול להכניס אתכם למחלקות ה-QA בחברות ההייטק והתקשורת בארץ. החברות המעסיקות כיום הן חברות קטנות של מספר עובדים בודדים עד החברות המובילות במרכזי ההייטק הגדולים בישראל.

קורס חוויית משתמש

אולי לא שמתם לב אבל גם כאשר אתם קוראים את המאמר הזה על מסך המחשב או הטלפון הנייד סביבו יש פרסומות, כפתורים נוספים ואפשרויות שיתוף ברשתות חברתיות. את הדף הזה מתכנן אדם שלמד חוויית משתמש ומנסה ליצור עבורכם את חויית הקריאה הנוחה ביותר. כל נתון, כמו גודל הפונט של המילים, המרווח בין השורות ואפילו הצבע של הכותרת נבחר היטב. גם אתם יכולים להשתלב בתחום הזה באמצעות קורס חויית משתמש בו תכירו את הדרך בה אנשים נוטים להפעיל תוכנות ואפליקציות לטלפון ולטאבלטים. חברות רבות מגייסות מומחים אלה על מנת לשפר אפליקציות קיימות ולתכנן את הדרך בה יראו התוכנות החדשות.

קורס עיצוב גרפי

אחד מהתחומים הוותיקים ביותר בתחום המחשבים בארץ הוא עיצוב גרפי. עיצוב זה יכול להיות למוצרי דפוס או לאתרי אינטרנט ואפליקציות. במהלך הקורס לומדים תוכנות גרפיות ומתחילים לבנות תיק עבודות שלאחר מכן יכול לשמש אתכם על מנת להתקבל למגוון רחב של משרות בתחום. חלק מגיעים לחברות הייטק ומתחילים לעצב אתרי אינטרנט, דפי נחיתה ובאנרים ואחרים דווקא משתמשים בידע שצברו על מנת להתקבל למשרדי פרסום ובתי דפוס ויוצרים מוצרי דפוס מובילים כמו מודעות פרסום, כרטיסי ביקור, פלאיירים ומגנטים.

לסיכום, קורסים מקצועיים יכולים להוות עבורכם קרש קפיצה לקריירה בכל גיל. בחרו את התחום שמעניין אתכם ובעוד מספר חודשים תוכלו לנסוע לעבודה החדשה שלכם בבוקר.

2 תגובות

  1. אחרי קורס של SEO אפשר להשתלב במשרדי דיגיטל ופרסום (בין השאר) עם משכורת התחלתית גבוהה יותר מאשר שאר התפקידים במשרד. אז למי שמתחבר לתחום, ממליצה בחום על קורס SEO שעשיתי בINT, הוא היה מקיף ורלוונטי לשוק.

  2. אפשר להשתמש וללמוד תוכנה לקידום אתרים מהפכנית, שנבדקה, נוסתה ותורגמה לעברית ע"י "המומחה" בתחום בארץ ❗ תוכנה זו כבר מסייעת רבות מזה כ- 15 שנה לעסקים ולמקדמי אתרים בביצוע עבודות קידום אתרים … עשרות עסקים כבר נרשמו רק בחודש האחרון ❗ הוקם אתר בעברית, בו אנו מפרסמים את כל העדכונים במערכת כולל מדריך מקוצר לשימוש במערכת.
    ניתן לנסות גם בחינם ❗ הירשם ואח"כ החלף שפה לעברית והתחל להנות … http://bit.ly/SEO-DO-IT-YOURSELF

Back to top button