מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: עצר עם האופנוע ליד מצלמת המשטרה, פרק אותה ונמלט

שלשום (שני) פעלו שוטרי אגף התנועה באכיפה נגד עבירות מסכנות חיים על כביש 4 בין מחלף אשדוד ליבנה, במהלך הפעילות הוצבו בסמוך לכביש מצלמות טקטיות המשמשות לאכיפה ולהרתעה בקרב משתמשי הדרך.

בשעות הצהריים, שוטר שנכח במקום הבחין ברוכב אופנוע שנעצר על שטח ההפרדה באמצע הכביש, בזמן שהוא מסכן את עצמו ומבצע פירוק של המצלמה מהמעמד עליה היא מותקנת.

תוך זמן קצר הצליח לפרקה ולהימלט לכיוון דרום, השוטרים שניסו לעצור את הרוכב כרזו לעברו לעצור, אך זה אינו שעה להוראות השוטרים והאיץ את מהירותו תוך נסיעה פרועה עד שקשר העין עמו אבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוטרים הנחושים שקלטו את מספר האופנוע, העבירו את פרטי האירוע ליחידה המרכזית באגף התנועה שהחלה עוד באותו היום לאתר את החשוד באמצעות מספר פעולות חקירה.

כעבור מספר שעות ובפעילות מאומצת של השוטרים, החשוד אותר בביתו באשדוד והוא עוכב לחקירה בגין גניבה בנסיבות מיוחדות והכשלת שוטר לאחר חיפוש שבוצע בביתו. בתום החקירה החשוד בן ה-26 שוחרר בתנאים מגבילים והחקירה בעינינו נמשכת.

במשטרה ציינו, "אנו רואים בחומרה את האירוע ונפעל באפס סובלנות, תוך הפעלת כלל האמצעים על מנת לאתר את העבריינים המרשים לעצמם לפגוע בשלטון החוק, ולחבל באמצעי אכיפה."

צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח