מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד לחרדים: "תתבגרו. אף אחד לא שונא אתכם"

מספר 2 במפלגת "כחול לבן", ח"כ יאיר לפיד התייחס הבוקר (רביעי) בעניין חוק הגיוס ואמר כי "החרדים אינם אוייבים. הם אזרחים ישראלים. זה אומר שיש להם את כל הזכויות של אזרחים ישראלים, אבל גם את כל החובות. את חוק הגיוס צריך להעביר, ואחר כך צריך לוודא. שתהיה לו אכיפה כמו כל חוק אחר. אם זה יקרה, יתברר לכולם שהם דווקא כן מתגייסים. בדיוק כמו כולנו."

עוד הוסיף לפיד כי "הפוליטיקאים החרדים נוהגים להתחיל ולסיים כל ויכוח איתי בזעקות ״שנאת חרדים! שנאת חרדים!״ תתבגרו. אף אחד לא שונא אתכם. אתם אפילו יודעים את זה היטב. כל זעקות ה״הסתה! הסתה!״ האלה נועדו למטרה אחת: למנוע את האפשרות שתיאלצו לקיים דיון רציני בנושא שהוא מאוד לא נוח מבחינתכם. כן, עלינו על הטריק שלכם. אפשר להתקדם?"

ח"כ יאיר לפיד. צילום: אתר הכנסת

2 תגובות

  1. לפיד צבוע בריבוע,הרי כל הזמן הוא יוצא נגד החרדים אבל עכשו לקראת הבחירות הוא משנה את דעתו כדי למשוך קולות. למה לפיד לא קורא לגייס את האזרחיים הערבים לצבא שמקבלים רק זכויות ללא חובות?

  2. מה עם התושבים הערביים מלאי הזכויות וחסרי החובות? איפה הצעקה שלכם שילכו לעשות שירות לאומי? שילכו לנקות מדרכות או לנקות חרא של סוסים, אבל למה להם אין חובה במדינה??? שחררו אותנו מהגיוס חרדים המיותר הזה!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח