מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ פורר תוקף בחריפות את ראש העיר טבריה ורה"מ נתניהו

ח"כ עודד פורר פרסם לפני זמן קצר (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלו פוסט בו התייחס לישיבת התקציב שנערכה הלילה בעיריית טבריה בה הצביעו חברי המועצה נגד ואמר כי "7 חודשים, זה הזמן שלקח לרון קובי להעביר את השליטה בעיר טבריה לחרדים."

לדבריו, "האיש חייב לתת הסבר לתושבי העיר על מעשיו, בראש ובראשונה על כשלונו להקים קואליציה ולהעביר תקציב, כיצד בתקופה כל כך קצרה דרדר את מערכת החינוך בעיר, הביא להזנחה פושעת וללכלוך ברחובות וגרם לשיתוק מוחלט של העירייה, בהתנהלות מתנשאת ופוגענית כלפי חברי מועצת העיר.

בישיבת מועצת העיר אתמול ראינו את גודל הפארסה. כל חברי מועצת העיר, מלבד סיעתו של קובי, הצביעו נגדו. לא רק חברי מועצה חרדים, אלא גם חילונים ועצמאיים כאחד." ציין פורר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כמו כן, נראה שראש הממשלה נתניהו היסטרי עד כדי כך שישנו חשש שהוא מוכן אפילו לעבור על החוק ולהריץ מועמדי קש דוגמת קובי. לכן, אני מנצל את הבמה ופונה לראש הממשלה: אתה חייב לתת תשובות ברורות לתושבי טבריה ולאזרחי מדינת ישראל: האם נפגשת עם רון קובי בביתך בקיסריה? האם נפגשת עם רון קובי לפני כשבועיים במעון הרשמי בבלפור? האם דנתם בהקמת רשימה לכנסת על מנת לפגוע במפלגת "ישראל ביתנו"? האם הבטחת לו להביא אנשי עסקים ותורמים לצורך מימון הרשימה? האם ביקשת ממנו "לגנוב" את סיסמת "ישראל ביתנו" מהבחירות האחרונות "ימין חילוני" בתור שם רשימתו לכנסת?" שואל ח"כ פורר.

לסיכום כתב חבר הכנסת, "ראש הממשלה בנימין נתניהו ורון קובי יודעים שאין לו שום סיכוי להיבחר לכנסת. השאלה המשמעותית ביותר היא האם ראש הממשלה הבטיח לו, בתמורה להתמודדותו, תפקיד לאחר הבחירות? או שאולי הבטיח לו שיפעיל לחץ על שר הפנים, אריה דרעי, כדי שזה יימנע מלהפעיל את סמכותו וימנע את פיטוריו של קובי מתפקיד ראש העיר?"

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח