מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ מיכל רוזין הודיעה על תמיכתה בניצן הורוביץ לראשות המפלגה

חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) הודיעה הבוקר (שלישי) על תמיכתה בניצן הורוביץ לראשות המפלגה והוסיפה, "על מרצ לחזור להיות חוד החנית של השמאל הישראלי"

"מתוך אחריות מלאה לערכי מרצ ולעתידה, אני תומכת בניצן הורוביץ לראשות המפלגה" כתב ח"כ רוזין בעמוד הפייסבוק שלה.

והוסיפה, "אני בוחרת לראות בבחירות הקרובות הזדמנות נוספת למדינת ישראל, למחנה השמאל וכמובן למרצ – לקדם ישראל צודקת שוויונית והוגנת. עלינו לעשות הכל כדי לחזור להיות מפלגת שמאל שלא מפחדת להיות ערכית, מוסרית ונושכת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני חרדה לשמאל, ומרצ היא מפלגת השמאל של ישראל. מרצ לא מתנהלת לבדה בעולם הפוליטי; בזמן שמפלגת העבודה מדשדשת ועדיין מפחדת לקרוא לעצמה שמאל, קואליציית ברק מתגבשת, והמפלגות הערביות קרובות להתאחד מחדש לרשימה משותפת – על מרצ לחזור להיות חוד החנית האידיאולוגי של המחנה.

היינו על סף כליה, כפי שאמרה בעצמה תמר זנדברג אחרי הבחירות הקודמות. תמכתי בה כשנבחרה ליו"ר, נתתי לה צ'אנס, ולצערי הגענו לסף הכחדה.

אני מאמינה ויודעת, שניצן הוא האדם שיצליח למשוך אחריו את הנבחרת המצוינת של מרצ קדימה, ולהוביל את המפלגה הזו למקום הנכון לה – מובילת השמאל האידיאולוגי הישראלי – שמאל של סיום הכיבוש, זכויות אדם, שותפות יהודית ערבית, זכויות מיעוטים, נשים ולהט״ב, חופש וחירות מכפיה דתית.

ניצן יוביל את מרצ ואת מחנה השמאל וניצחונו הוא ניצחון המחנה".

צילום: מתוך פייסבוק
Back to top button