חדשות הארץמבזקים

שרה נתניהו הורשעה בעבירה פלילית בהסדר טיעון בפרשת המעונות

בית משפט השלום בירושלים הרשיע הבוקר (ראשון) את רעיית רה"מ שרה נתניהו במסגרת הסדר הטיעון שנחתם עמה בפרשת המעונות. השופט אביטל חן קבע כי נתניהו עשתה "שימוש לא ראוי בכספי ציבור". במסגרת הסדר הטיעון, נתניהו תשלם קנס כספי על סך 10,000 ש"ח ועוד 45,000 ש"ח שיועברו לטובת אוצר המדינה.

בפסק הדין נכתב, "החל מחודש ספטמבר 2010 ועד לחודש מרץ 2013 ,קיבלה הנאשמת, עבורה ועבור בני משפחתה ואורחיהם ארוחות מוכנות ושירותי שפים בשווי של כ- 175,000 ש"ח בניצול מכוון של טעות הזולת. במעשיה ביצעה הנאשמת עבירה לפי סעיף 416 סיפא לחוק העונשין שעניינה קבלת דבר בניצול מכוון של טעות הזולת."

עוד נכתב כי "לחומרה יאמר כי הנאשמת ביצעה שימוש לא ראוי, ובעיקר בדרך שאינה ראויה בכספי ציבור, בניגוד לכללים שנהגו בזמן הרלוונטי לכתב האישום, ואף גרמה לכך שנאשם 2 (עזרא סיידוף) יעבור על החוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עורך דינה של שרה נתניהו, יוסי כהן הדגיש את הסבל הרב שנגרם לנאשמת בעצם חקירתה והגשת כתב האישום נגדה כל זאת כאשר הציבור כולו חשוף לפרטים שלא כולם נכונים, ותיאר בלשונו את שעבר על הנאשמת במהלך השנים הללו בהיותה דמות ציבורית מוכרת ורעייתו של ראש הממשלה, כעונש "בלתי כתוב" והסביר כי עונש זה כואב לנאשמת יותר מן הענישה בתיק עצמו.

עו"ד כהן הוסיף כי "ערב ערב במשך ארבע שנים רדפו אחרי הגברת נתניהו. העבירו אותה גיהנום של כותרות מפוצצות, מגמתיות ושקריות. עשו לה שיימינג באולפנים והכל על לא עוול בכפה. הפרקליטות גייסה משאבים אדירים בעלויות של עשרות מיליונים שקלים ופתחה במסע צייד הזוי שלא נודע כדוגמתו, והכל בשביל מה? הרי אם לא היו קוראים לה ״הגברת נתניהו״ החקירה הזאת לא הייתה נפתחת. לא היו פותחים חקירה על חמגדיות ועל אוכל. שרה נתניהו משלמת היום מחיר כבד, אישי וכואב, כדי לשים סוף למסע הצייד הזה, ואני מקווה שכך באמת נסיים את הסיפור הזה."

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [517.62 KB]

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח