בריאותמבזקים

חדש ובלעדי בבית החולים הדיגיטלי של ישראל: רופא מומחה באונליין

חדש במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב ולראשונה בבית חולים ציבורי בישראל: DocTalk – ייעוץ רפואי אונליין בשיחת וידאו עם מיטב המומחים של איכילוב

חדש ובלעדי באיכילוב, בית החולים הדיגיטלי של ישראל, עם שירות חדש למטופליו: ייעוץ רפואי אונליין עם למעלה מ-50 מומחי המרכז הרפואי באמצעות שיחת וידאו.

שיחת הוידאו מתבצעת באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד או מהמחשב ושירות זה מיושם על ממשקי טל-בריאות של משרד הבריאות ובכך מאפשר קבלת שירותי ייעוץ רפואי מרחוק באמצעות שיחת וידאו מאובטחת מבלי לצאת מהבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השירות מוצע במגוון מרפאות ותחומי התמחות כשכל הרופאים בשירות זה הינם רופאים מומחים בכירים בתחומם. השירות מיועד למטופלים אשר ביקרו בעבר במרפאות או נמצאים במעקב והוא ניתן בשעות אחה"צ והערב בתשלום של 149 ש"ח בלבד.

מפגש הייעוץ DocTalk הינו "תור" לכל דבר ועניין, כאשר לרופא/ה גישה למערכות בית החולים ולמטופל האפשרות להעלות מסמכים רפואיים להנחיות לקראת התור.

במהלך השיחה, הרופא/ה יוכל להתרשם ממדדים שונים, לשאול שאלות, לצפות במסמכים שהעליתם ולבצע אבחון, להנפיק מרשם – בדומה למפגש פנים מול פנים במרפאה. כאשר סיכום המפגש מועבר לתיק הרפואי האישי באתר.

השירות יינתן בשלב ראשון על ידי מומחים בתחומים הבאים: אונקולוגיה, אורתופדיה בתחומי מפרק כתף וספורט, אנדוקרינית, אפילפסיה ילדים ומבוגרים, מחלות מעי דלקתיות, סוכרת, עור, עיניים, ראומטולוגיה וקרדיולוגיה.

לדברי פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב ת"א: "המטרה העיקרית היא להתאים את סל השירותים שלנו ל-2019 ולעמוד בחזית הטכנולוגיה לטובת שיפור השירות למטופלים שלנו. אני צופה שבתוך כשנתיים יהיו כ-10,000 ביקורים לייעוץ רפואי במערכת הזו עם פוטנציאל הצמיחה הגבוה ביותר במערכת הבריאות".
השירות יתחיל לעבוד ב-16.6.19 וההרשמה לתור לייעוץ נפתחה היום. לפרטים נוספים וזימון תור: www.tasmc.org.il/DocTalk

המומחים שיתנו מענה. צילום: ליאור צור, דוברות איכילוב
Back to top button