מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "אין לנו כוונה לוותר על העקרונות – התחייבנו בפני בוחרינו"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס הערב (שלישי) למשבר הפוליטי רגע לפני שמדינת ישראל הולכת לבחירות אם לא תצליח לפתור אותו ואמר, "אפילו אני, אביגדור ליברמן, שנמצא הרבה שנים בפוליטיקה הישראלית וחשבתי שכבר ראיתי הכל, נדהמתי ביומיים האחרונים מעוצמת הלחצים, הפרנויות והספקולציות שנחשפתי אליהן כמעט בכל דקה.

ברצוני להדגיש פעם נוספת, אינני איש נוקם ונוטר, לא מנהל ונדטה ולא מחפש להפיל את ראש הממשלה. להפך, עבדתי לא מעט שנים לצדו של מר בנימין נתניהו ועם כל הוויכוחים והמחלוקות שהיו בינינו, אני מכבד ומעריך את האיש."

בנוסף הבהיר ליברמן, "אני גם לא נגד הציבור החרדי. אני בעד מדינת ישראל, אני בעד מדינה יהודית, אבל אני נגד מדינת הלכה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אינני מנהל סחר מכר ולא מסע סחיטה. כל דבר שהגעתי אליו בחיים היה בזכות ולא בחסד, ולא בתרגילים. אני מכבד את הכרעת הבוחר, ועם 5 מנדטים שקיבלנו בבחירות האחרונות אין לי זכות ואין לי כוונה לדרוש רוטציה בתפקיד ראש הממשלה, לא ממלא מקום ראש הממשלה ואפילו לא סגן ראש הממשלה.

ל"ישראל ביתנו" אין שום כוונה להצטרף לליכוד, לא כחטיבה, לא כבודדים, ולא להיטמא במפלגת השלטון. יחד עם זאת, אין לנו שום כוונה לוותר על העקרונות ועל ההתחייבויות שלנו בפני בוחרינו. לכן, חוק הגיוס הוא לא קפריזה, לא אגו ולא נקמה, אלא מאבני היסוד של המשנה הסדורה שלנו. ההצעה להעביר את כל נושאי היעדים ופקיעת החוק להחלטת ממשלה זו באמת כמו קוסמטיקה לפוחלצים. זה לא שינוי מינורי זה שינוי מז'ורי. לכן, אנו דבקים בהצעתנו – חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית בגרסה המקורית בדיוק כמו בקריאה הראשונה והכשרה שהח"כים החרדים לא ישתתפו בהצבעה. זאת ההצעה ואין בלתה."

צילום: דוברות ישראל ביתנו

4 תגובות

  1. דוברמן הייתה כושל ותישאר כושל יפח אשפה בבחירות הבאות אתה בחוץ

  2. ליברמן שרק תהיה בריא ואל תסכים לשום הסדר אחר נמאס לציבור החילוני ממה שהדתיים והחרדים עושים ומתנהגים ……. חזק ואמץ!!

  3. תמשיך להיות נאמן לעקרונות ולאמון הבוחרים, לא כמו כחלון הפתלתל! היום כל הבזיון שלו נחשף לציבור

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח