חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "לא הצלחתי לשכנע את אביגדור ליברמן להימנע מבחירות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שני) בהצהרה לתקשורת כי "העם רוצה שתקום ממשלת ימין בראשותי. אני עושה בדיוק את זה. אין שום סיבה בעולם לשתק את המדינה לעוד שנה וחצי, לבזבז מיליארדים, אין שום סיבה לעשות זאת כשהפתרון מונח לפנינו. הכל יש שם."

נתניהו ציין כי "בגלל קוסמטיקה לא הולכים לבחירות. יש עקרונות מצוינים ואם יש רצון ויש נכונות אפשר לפתור את הכל בתוך שתי דקות. לא הצלחתי לשכנע את אביגדור ליברמן להימנע מבחירות."

נתניהו הבהיר כי "ליברמן מכיר את האתגרים הבטחוניים שמחייבים הקמת ממשלה מיידית. אני אומר לכם מעומק הלב והשכל שאין שום סיבה לגרור את המדינה לבחירות מיותרות. מה? הפכנו למה שפעם היתה איטליה? אנחנו מדינת ישראל, אנחנו מדינה חזקה. אני מצפה שטובת המדינה תגבר על כל אינטרס אחר וכך אני נוהג. עדיין נשאר זמן ועוד אפשר להתעשת. אני מבטיח לכם שאפעל בכל דרך בזמן שנותר להקים את הממשלה. יש עוד 48 שעות אפשר לעשות הרבה דברים ב 48 שעות. אפשר לקיים את רצון הבוחר ולהקים ממשלת ימין חזקה. אני מקווה שאנשים יתעשתו ויעשו את הדבר הנכון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: אתר הכנסת

3 תגובות

  1. בישראל ייסדו מדינת אחות תאומה לגרמניה הנאצית והמליכו פסיכופת אך תאום להיטלר וגם בה גזענות על איזה מדינה מדברים האשכנזים הלבנים שיש להם 2 ידיים שמאליות על זו של האפרטהייד וזו של הגזענות על זו שאומרת שערבי טוב זה ערבי מת ולא מתביישים להם הערבים הטובים האלה בונים לנו בניינים מתקנים לנו את המכוניות מארחים אותנו במסעדות פותחים עבורנו את החנויות שלהם בשבתות הודים המזרחיים חיו מאות ואולי אלפי שנים במרוקו-באלג'יר-בתוניס-בלוב-בלבנון-בסוריה-ובמצרים ורק כאן בישראל האשכנזים גנבו להם את הילדים שלהם עשו בהם ניסויים רפואיים ומכרו אותם בתמורה לכסף ועוד קבעו חיסיון 70 שנה למה לא קבעו חיסיון 100 שנה על מעשה הנאצים אה שכחתי הם קבעו חיסיון מלא על מעשיהם כדי לרצות את הנאצים הם גנבו בוגרים מזרחים ובתרו אותם ומכרו את חלקי האברים שלהם תמורת כסף הם גנבו את המתלתלים שמדינות ערב הרשו להוציא כאן הם גנבו את הקונטיינרים הליפטים על תחולתם כולל תשמישי קדושה עתיקים ואומרים שהמזרחים הגיעו לארץ חסרי כל אבל הם הגיעו מהכפרים הכי נידחים של מזרח רוסיה הקומוניסטית וממחנות הריכוז מלאים בכסף אלה ספק אם הם יהודים בכלל ני שרד את השואה רק גויים ורוצחים שעשו את העבודה עבור הנאצים והרגו את 6 מיליון היהודים כדי לרצות את הנאצים אלה הם מנהגים את המדינה לא פלא שלא אכפת להם מהציבור ומהמדינה מעניין שאלה שבקושי יודעים לדבר שפה אחת שהיא רוסית הם אינטלקטואלים ומשכלים איפו הם השכילו במחנות הריכוז בשואה בעוד שהמזרחים ידעו מינימום 4שפות ואפילו יותר מעשר שפות והגיעו עם תעודת בגרות ותארים ראשון ושני אצל המזרחים הכי חשוב להם בעולם זה הילדים והלימודים אצל האשכנזים ילד זה כמו כלב תן לו אוכל והוא יהיה נאמן לך

  2. בישראל ייסדו מדינת אחות תאומה לגרמניה הנאצית והמליכו פסיכופת אך תאום להיטלר וגם בה גזענות על איזה מדינה מדברים האשכנזים הלבנים שיש להם 2 ידיים שמאליות על זו של האפרטהייד וזו של הגזענות על זו שאומרת שערבי טוב זה ערבי מת ולא מתביישים להם הערבים הטובים האלה בונים לנו בניינים מתקנים לנו את המכוניות מארחים אותנו במסעדות פותחים עבורנו את החנויות שלהם בשבתות הודים המזרחיים חיו מאות ואולי אלפי שנים במרוקו-באלג'יר-בתוניס-בלוב-בלבנון-בסוריה-ובמצרים ורק כאן בישראל האשכנזים גנבו להם את הילדים שלהם עשו בהם ניסויים רפואיים ומכרו אותם בתמורה לכסף ועוד קבעו חיסיון 70 שנה למה לא קבעו חיסיון 100 שנה על מעשה הנאצים אה שכחתי הם קבעו חיסיון מלא על מעשיהם כדי לרצות את הנאצים הם גנבו בוגרים מזרחים ובתרו אותם ומכרו את חלקי האברים שלהם תמורת כסף הם גנבו את המתלתלים שמדינות ערב הרשו להוציא כאן הם גנבו את הקונטיינרים הליפטים על תחולתם כולל תשמישי קדושה עתיקים ואומרים שהמזרחים הגיעו לארץ חסרי כל אבל הם הגיעו מהכפרים הכי נידחים של מזרח רוסיה הקומוניסטית וממחנות הריכוז מלאים בכסף אלה ספק אם הם יהודים בכלל ני שרד את השואה רק גויים ורוצחים שעשו את העבודה עבור הנאצים והרגו את 6 מיליון היהודים כדי לרצות את הנאצים אלה הם מנהגים את המדינה לא פלא שלא אכפת להם מהציבור ומהמדינה מעניין שאלה שבקושי יודעים לדבר שפה אחת שהיא רוסית הם אינטלקטואלים ומשכלים איפו הם השכילו במחנות הריכוז בשואה בעוד שהמזרחים ידעו מינימום 4שפות ואפילו יותר מעשר שפות והגיעו עם תעודת בגרות ותארים ראשון ושני אצל המזרחים הכי חשוב להם בעולם זה הילדים והלימודים אצל האשכנזים ילד זה כמו כלב תן לו אוכל והוא יהיה נאמן לך כך הם אומרים האשכנזים לא פלא

Back to top button