מבזקיםתנועה ותחבורה

חשד: ניסה להימלט, ניגח ניידת משטרה ודרס את אשתו

שוטרי משטרת ישראל עצרו נהג טרקטורון בשנות ה-30 לחייו אשר ניסה להימלט מהשוטרים תוך שהוא דורס את אשתו ומנגח את ניידת המשטרה

במהלך סוף השבוע, הבחינו שוטרים בטרקטורון שלוחית הזיהוי שלו הייתה מכוסה בחלקה בשקית ניילון. השוטרים הורו לנהג לעצור, אך זה הגביר מהירות נסיעתו, תוך שהוא עוקף קו הפרדה רצוף ומסכן את הרכבים בכביש שנאלצו לרדת לשול.

הנהג המשיך בנסיעתו הפרועה לתוך השדות וכשיצא מהשדות חסמה את דרכו ניידת משטרה. הנהג אשר הרכיב את אשתו לא שעה להוראות השוטרים וניסה להימלט מן המקום תוך שהוא מנגח את ניידת המשטרה ואף מנסה לנגח את מעקה הבטיחות. תוך כדי נסיונותיו להימלט, אשתו נפלה מהטרקטורון והנהג עלה עם הטרקטורון על רגליה. בשלב זה השוטרים עצרו את החשוד והובילו אותו לתחנה להמשך חקירתו. בטרקטורון אף נמצא חומר החשוד כסם מסוכן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירה ראשונית שבוצעה עלה כי המדובר בנהג שזו הפעם השלישית בה נתפס כשהוא נוהג בזמן פסילה.

הנהג בן ה-33 תושב שפרעם נעצר, נחקר ויובא מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.

במשטרה מציינים כי במהלך השבוע האחרון נרשמו 93 דוחות תנועה מתוכם 20 רכבים הושבתו, 11 רכבים משופרים נתפסו ול- 7 נהגים נפסל רישיון הנהיגה בשל עבירות תנועה שונות.

"משטרת ישראל פועלת במטרה למנוע את תאונות הדרכים ובמטרה להביא לשינוי תרבות הנהיגה בכדי להגביר את תחושת הביטחון בקרב משתמשי הדרך ,להרתיע ולהביא לדין נהגים עבריינים" נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

Back to top button