חדשות הארץמבזקים

פעילי כחול לבן מפגינים מול ביתו של גלעד ארדן, "אין ח"כ מעל החוק"

פעילי כחול לבן הפגינו הערב מול בתיהם של בכירי הקואליציה העתידית נגד מהלכי החקיקה להרס הדמוקרטיה: ״אל תאפשרו לנתניהו להפוך את ישראל לטורקיה"

פעילי מפלגת כחול לבן הפגינו הערב (רביעי) מול ביתו של השר גלעד ארדן (בקרית אונו), מול ביתו של השר ישראל כץ (בכפר אחים) ומול ביתו של ח״כ ניר ברקת (ירושלים) נגד כוונת הליכוד למנוע בחקיקה כל אפשרות שנתניהו יועמד לדין.

כזכור, בשבוע האחרון הפגינו פעילי כחול לבן מול ביתם של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ח"כ גדעון סער, השר משה כחלון, ח"כ אביגדור ליברמן, וח"כ אבי דיכטר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכחול לבן נמסר: "מעל מיליון ומאה אלף אזרחי ישראל שהצביעו לכחול לבן בבחירות האחרונות, סומכים עלינו שלא נאפשר לנתניהו להרוס את הדמוקרטיה. במוצאי שבת נפגין כולנו יחד – חברי כנסת, אישי ציבור ואזרחים, נצא לרחוב כדי לקרוא לחברים ההגונים בקואליציה לבלום את תכניתו של נתניהו להפוך את ישראל לטורקיה. כנסת ישראל איננה עיר מקלט ואין אדם שעומד מעל החוק".

ראש מטה השטח של מפלגת כחול לבן, ח"כ בועז טופורובסקי: ״לא ניתן לביבי נתניהו להפוך את ישראל לטורקיה נוסח ארדואן. נילחם על אופיה וערכיה של מדינת ישראל בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו״.

תומר וינר, יו"ר צעירי כחול לבן: "לא נשתוק כי ארצנו שינתה את פניה. אנחנו יודעים שיש לא מעט חברי כנסת מהקואליציה העתידית שלא מסכימים עם הניסיון של נתניהו לחבל בדמוקרטיה. אנחנו כאן כדי להזכיר להם יום יום שיש אופציה אחרת. אם האזרחים חשובים להם, אסור להם להפוך לבובות של ביבי".

צילום: תומר וינר

צילום: תומר וינר

צילום: תומר וינר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח