חדשות הארץמבזקים

רון קובי: "זה יום הכיפורים של טבריה"

כוחות משטרה הוזעקו הערב (רביעי) בעקבות דיווח של ראש עיריית טבריה רון קובי על הסתה לרצח. נערים חרדים הקימו מדורה ובמרכזה הציבו בובה בדמותו של ראש העיר ולצידה כתבו על שלט, "רון קובי ימות".

ראש עיריית טבריה רון קובי, התייחס לאירוע בחשבון הפייסבוק שלו וכתב, "מזעזע וזה קורה בטבריה! בובה של רון קובי עם הכיתוב: תמות מעל מדורה. עד לאן? הציבור הזה חייב חשבון נפש. ילדים ונוער בקריאות: רון קובי תמות. בושה"

קובי הוסיף בסרטון שפרסם כי "לא יאומן. זה הנוער שעושה הסתה ושם תמונה על מדורה 'רון קובי תמות'. זו ההנהגה שלהם, אלה הילדים זה החינוך. למטה נמצאים חברי האופוזיציה שלא גינו את זה. זה יום שחור לטבריה…. זה יום הכיפורים של טבריה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

38 תגובות

  1. רון קובי אתה נזק לטבריה אתה לא חכם בכללללל כל התיירות שלך זה דתיים רוב התושבים שלך דתיים החילונים בעיר שלך חיים על חשבון הדתיים

  2. יש לך אחות בת כמה אמא שלך שלך טותם אלי ואותך ניטרום לראש העיר שיתחנגל עליך

  3. אם אתה יהודי ירחמו יליך ותחזור בתשובה ואם לא מותך קרוב יותר מימה שאתה חושב יש בורא לעולם

  4. ילדים מסכנים והורים ומבוגרים טפשים ורשעים. בושה לכל מי שנוטל חלק בדבר כזה!

  5. תני לי קצת מהחומר שאת לוקחת………התבלבת פרויד אמר פעך שאין לך בעולם רעה חולה טיפשות ורעות רוח בלי שיהיו כמה מפגרים שיצדיקו את זה הנה את דוגמא חיה……

  6. רון קובי אתה חי בסרטטטט, עד רגע אתה עף מהתפקיד שלך ,הלוואי תגיע לרמה של הילדים הנל אתה אפילו לא רבע מהם, ואם לא אכפת לך תעשה ניתוח אף כי הוא שובר גלים

  7. זאת גם דעתי ודעת רבים. קובי יציל את טבריה מניוון, חשכה, לכלוך ובערות שאופייניים לכל ישוב בו ציבור חרדי גדול. דוגמאות?

  8. רון קובי ראש עיר אפס וכושל חשבתי שהוא ישנה את פני העיר אבל במקום זאת הוא מסיט כמו ליברמן השמאלן נגד היהדות והחרדים טפו לקובי וטפו לליברמן המרגל הבולשיביקי של הדגל האדום במסווה של ימין

  9. דתיים עלובים חסרי מוסר יהודי.
    בז להם ולמנהיגים שלהם לא יעזור להם רון קובי ינצח גם בבחירות הבאות…

  10. . בהצלחה רון קובי. חרא על הראש שלך רון קובי. ראש עיר? בקושי יודע לדבר עברית.

  11. רון קובי המלאך . אלה החיילים של טייקונים שממנים אנשי שלטון וחוק מושחתים. אתמול רשמתי לך את שמו של אחד מהם. ביחד ננצח. אם נראה את מה הם עובדים עובדי האלילים האלה

  12. תתביישו לכם כולכם. בונים קריירות ובחירות על גב של חלק מהעם. מאשימים זה את זה. מספיק! עם ישראל חי! להתעורר ולכבד זה את זה. מר רון קובי היקר, אתה לא באת לשחרר את עם ישראל מהתורה ומהדתיים יקירי. צא מתסמונת הפיטר פן שלך. רבנים יקרים, יש לגנות הסתה שכזו נגד כל אדם גם אם הוא ילדותי מעט. ואנו צריכים ללכת יחד. אי אפשר להוציא את היהדות מטבריה כפי שלא ניתן להוציא את טבריה מההיסטוריה היהודית. בהצלחה לכולנו.

  13. מר.קובי היקר! מאחלת לך המון הצלחה בהמשך הדרך.הייתי בטבריה בשבוע שעבר היא עכשיו יפה ונקיה.הבעיה רק אחת …
    תמשיך בדרכך.בהצלחה .גאים בך.הרבה כח!!

  14. מה ההתרגשות מהשקר הגדול הזה. הוא ביקש בצורה מסויימת מהעוזרים שלו שיתנו עיצה לילדים לרשום כך . ואז שידע היכן המקום שיש בו תמונה. מכל איזור טבריה איך ידע היכן הנערים ? כמובן העוזרים שלו אמרו לו . הכל עלילה שלו אישית לשם פרסום כך הוא נוהג כל חייו בשקרים .! !!!

  15. בושה וחרפה איפה כל הרבנים שבעיר שאפילו לא גינו מעשה כזה וזה יכול להיות מחר כל אחד ואחת,,,חינוך,תורה,מצוות איפה זה בדיוק

  16. רון היקר, המשך בדרכך הנכונה והצודקת……………אל תירא מאספסוף שבעירך………מאחלת לך הצלחה ומחזקת את ידיך………

  17. כל השטויות שהם עושים, מהבורות שלהם מציגים אותם באור שלילי וזה הפרסום הכי טוב עבורך מר קובי היקר! המשך בדרכך, עלה והצלח! מי יתן והפגאנים הפרימיטיבים האלה יעלמו מן העולם סוף סוף!

  18. למה על מה שהציבור החילוני עושה בעיר אתה לא מדווח ומסקר אין זה אלא אנטישמיות לשמה

  19. מעניין באמת מאיפה השנאה וההסתה הזאת …..זה פרי מעשיך כל היום

  20. רון קובי.
    ממליץ לך להגיע לשלום. תרדו שני הצדדים מהעץ הגבוה שטפסת עליו. בכל מלחמה שני הצדדים מפסידים. אתה לא תנצח אותם זה עובדה. גם אם תחנוק אותם הם רק התעצמו. ואתה תצא נפסד מכל הסיפור. מה אתה מציג את התמונות והסיפור שלך. על הסתה. הרי זה מה שאתה עושה כבר חודשיים לפני הבחירות. אז למה אתה מצפה .שיאהבו אותך.?!
    רק שינאה תיהיה כלפך כל הזמן.חבל.
    במקום להשקיע בעיר הטובה שאהבנו כל השנים לבא לנפוש בה. אתה מבזבז את הכוחות שלך לשווא.
    תיהיה חכם.

  21. @רוןקובי : אנחנו גאים בך !! כל הכבוד !! טיפ בשבילך: שלוש אותות שפתרו את הבעיה עם הערבים: יס"מ , ברגע שתפסיק להתייחס אליהם בתור בני אדם יהיה לך הרבה יותר קל לטפל בבעיה הזו,

  22. קובי ,מזכיר את הפלסטינים,קודם תוקפים אחר כך רצים לתקשורת בוכים.

  23. כתבה מגמתית, מי שמעורר הסתה ומחפש אקשן זה רון קובי עצמו שמתגרה בהם בלי סוף, משפיל אותם , רון קובי סובל מרגיש נחיתות , כל פעם הוא אומר האשכנזים האלה, האשכנזים האלה, אתה הבאת את זה על עצמך.
    לא יודע קרוא וכתוב, הדבר היחיד שהוא יודע זה לדבר סתם טמבל.

    אני עובד אם החרדיים המון שנים הם לא אנשים אלימים להפך יש להם לב רחב עזרה לזולת , רון קובי החליט לעלות להם על העצבים ונראה שהוא די נהנה מכל זה , אז שלא יתלונן . הוא הביא את זה על עצמו.

    רון קובי עוד עלול עוד ליפול על הבן אדם הלא נכון ועלול לחטוף מכות רצח בזמן שהוא התחיל את הקטטה .

    האשכנזים האלה יש להם סבלנות עד שקובי יעבור את הגבול ויסיים בבי"ח, אח"כ יבכה אוי עשו לי הרביצו לי , אשכרה ילד כאפות.

    ממתין לכתבה בעיתון כותרת " ראש עירית טבריה בבי"ח לאחר שנפצע בקטטה אם חרדים "

  24. כתבה מגמתית, מי שמעורר הסתה ומחפש אקשן זה רון קובי עצמו שמתגרה בהם בלי סוף, משפיל אותם , רון קובי סובל מרגיש נחיתות , כל פעם הוא אומר האשכנזים האלה, האשכנזים האלה, אתה הבאת את זה על עצמך.
    לא יודע קרוא וכתוב, הדבר היחיד שהוא יודע זה לדבר סתם טמבל.

    אני עובד אם החרדיים המון שנים הם לא אנשים אלימים להפך יש להם לב רחב עזרה לזולת , רון קובי החליט לעלות להם על העצבים ונראה שהוא די נהנה מכל זה , אז שלא יתלונן . הוא הביא את זה על עצמו.

    רון קובי עוד עלול עוד ליפול על הבן אדם הלא נכון ועלול לחטוף מכות רצח בזמן שהוא התחיל את הקטטה .

    האשכנזים האלה יש להם סבלנות עד שקובי יעבור את הגבול ויסיים בבי"ח, אח"כ יבכה אוי עשו לי הרביצו לי , אשכרה ילד כאפות.

    ממתין לכתבה בעיתון כותרת " ראש עירית טבריה בבי"ח לאחר שנפצע בקטטה אם חרדים "

  25. קובי !! מה חשבת לעצמך שהם ישתקו לכל האנטי שלך כלפיהם .אתה מבין רק כח ואיומים .כמו עם הערבים שביטלת את הפיכת המקום הנטוש וההרוס שהיה לפני שנים מסגד למוזיאון . נבהלת !!!! והתקפלת לפני הערבים כי הם איימו עליך ולא יאפשרו לך להקים מוזיאון במקום.

  26. לך לישון הומו רון קובי כופר הייתי שורף אותו במקום הבובוה

  27. צריך לזין את אאימא של זה שסם את הבובה של רון קובי חרדים בני זונות בני אלף זונות שרמוטות צריך לזין אותם שרמוטותתתתת

  28. נא להירגע מספיק
    שתפו פעולה יד ביד למען טבריה
    הנכס החשוב לכולם כבוד
    הדדי כמאמר רבי עקיבא
    ואהבת לרעך כמוך

  29. במקום לקלל אותו תתפללו עליו שיחזור בתשובה. הוא יהיה צדיק גדול

Back to top button