מבזקים

שיווק דיגיטלי של תוצרת טרייה? ממש לא מופרך!

מרווחי השיווק גבוהים ומשפעים על יוקר המחייה? בעולם הטכנולוגי של המאה ה-21, הדיגיטל יכול לסייע לפתרון הבעיה. משרד החקלאות, משרד האוצר ורשות החדשנות מציגים: שיווק תוצרת חקלאית טרייה בזירת מסחר דיגיטלית ומודרנית – הבטחת איכות, צמצום מרווחי שיווק, הורדת יוקר המחייה, טריות, חיזוק הקשר בין איכות למחיר, עידוד חקלאים ועסקים קטנים ושקיפות לציבור.

החקלאות הישראלית מצטרפת למאה ה-21 ולזירות המסחר הדיגיטליות לממכר תוצרת טרייה: משרד החקלאות, משרד האוצר ורשות החדשנות יתמכו בהיקף של 20 מיליון ש"ח בזירות שיאפשרו שיווק ישיר מהחקלאי לעסקים תוך צמצום חוליות בשרשרת השיווק וההספקה, וזאת במטרה לצמצם את מרווחי השיווק. מטרת הטכנולוגיות שתפותחנה היא לספק מידע עדכני על המסחר בתוצרת חקלאית טרייה לספקים ולכלל הציבור. יתר על כן, הזירות הדיגיטליות תאפשרנה לעסקים קטנים לקחת חלק מרכזי יותר במסחר המקומי. לצד אלו, כמובן שהזירה הדיגיטלית תשפיע גם עלינו, הצרכנים: זירות המסחר תסייענה בהורדת יוקר המחייה על ידי קיצור שרשרת ההספקה וצמצום מרווח השיווק בין הגורמים, וכן לשקיפות מחירים החל מהצעת המחיר על ידי החקלאי ועד לרכישתה של הסחורה בנקודות המכר הקמעוניות.

Back to top button