העולם הערבימבזקים

מתפ"ש: "הפרסומים בנוגע למות הילדה עאיישה א-לולו – פייק ניוז"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים הגיב לפרסומים השונים בנוגע למותה של הילדה עאיישה א-לולו ופרסם הודעה בה הבהיר כי "בניגוד לפרסומים שונים, ישראל אישרה את כניסתה של הילדה עאיישה א-לולו לטיפול רפואי בבית חולים במזרח ירושלים, לאחר שהוריה חתמו על הצהרה לפיה הם לא רוצים לצאת עימה מהרצועה וביקשו שתצא בליווי חברה של המשפחה, שנכנסה ושהתה עמה במהלך הטיפולים. בנוסף, מדגיש מתאם פעולות הממשלה בשטחים כי "בניגוד לפרסומים, עאיישה א-לולו הלכה לעולמה ברצועת עזה לאחר שחזרה לפני כשבועיים לביתה בתום ניתוח שלצערנו לא צלח בבית החולים אל-מקאסד."

עוד צויין כי "כמדיניות, מת״ק עזה דורש ליווי הורים לטיפולים רפואיים של קטינים, מתוך הבנה כי ילד זקוק להוריו ברגעים אלו. גם במקרה זה, בהתאם לנוהל המת״ק, נדרשו הוריה של עאיישה להעביר מסמך הצהרה לפיו הם אינם מעוניינים ללוות את בתם במהלך הטיפולים – מסיבותיהם שלהם – וביקשו כי גורם אחר מטעמם ילווה אותה."

יש לציין כי הודעת מתפ"ש מגיעה לאחר שיו"ר תע"ל חבר הכנסת אחמד טיבי צייץ אתמול (שבת) בחשבון הטוויטר שלו, "תביטו על עאישה א-לולו שנפטרה אתמול מגידול סרטני במח. בת 5 היתה במותה. נולדה ומתה בעזה הנצורה. לאחר דחיות ועיכובים הובהלה באיחור לניתוח במזרח ירושלים. לבדה. בני משפחתה לא הורשו להתלוות אליה, לא אמה ולא אביה. לאחרונה הוחזרה לעזה, לגורלה. די למצור הממאיר." כתב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הילדה עאיישה א-לולו. צילום: טוויטר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח