מבזקיםפוליטי / מדיני

"החרדים מנסים בכוח להפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (שישי) לדרישת החרדים לסגור את גן החיות התנכ"י בירושלים בשבתות ובחגים ואמר כי "גן חיות התנ"כי הוא אחד הגנים היפים ביותר במדינת ישראל ובמזה"ת כולו ומאות אלפי מבקרים נהנים ממנו מידי שנה. גן חיות זה הוקם לפני עשרות שנים ורוב הביקורים בו הם בשבתות ובחגים. אמש נחשפנו לדרישה החדשה של החרדים במו"מ הקואליציוני – לאסור על מכירת הכרטיסים לגן, דווקא בימי שבת ובחגים".

ליברמן ציין, "אנחנו לא מבקשים לפתוח מרכולים בשבת במאה שערים, אבל לא נסכים לפגיעה בסטטוס קוו הקיים. זהו ניסיון ביריוני וכוחני של החרדים להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת הלכה. על זה בין היתר אנו נלחמים במו"מ קואליציוני מורכב בתקווה לסיים אותו בהצלחה."

8 תגובות

  1. אז בוא תקשיב דפקת!!
    אתה קודם כל חי במדינה שכולם עושים צבא חוץ מכם
    אתה חי במדינה שקודם כל כולם הולכים לעבוד חוץ מכם
    ואחר כך אתה בא וטוען שאתה יהודי…איזה מן יהודי אתה עם אתה חושב לך בכיסא דופק ילדים כמו שניצלים והעם שלך צריך לממן אותך על זה?
    אתם צריכים לסתום את החור שלכם כי מאכילים אתכם בכפית של זהב… אתם אנשים מפונקים סוציומאטים אגרסיביים
    אתם לא דת, אתם המאפייה של ישראל

  2. זה שאתה גוי חוליגן אנחנו יודעים אתה חי במדינת היהודים וכמדינת היהודים צביון המדינה צריך להיות יהודי וזה אומר שבשבת צריך להיות הכל סגור אז אם לא טוב לך גוי בסטיונר חזור לפוטין חיינו טוב בלעדיך ונמשיך לחיות יותר טוב בלעדיך ערב רב

  3. הרבה הרבה בריאות, שתיזכה לחיים יפים ומאושרים לא יזיק טיפול שורש יקירי
    נראה שעברת טראומה מוחית לא קטנה

  4. מה זאת מדינה יהודית יא טיפש? עם חוקים של ויקינגים? של בריטים? של גרמנים? מי שהצביע לימין, 65 מנדטים, אולי חוץ מה 5 מנדטים של האוכלי חזיר, כולם רוצים מדינת הלכה. עדיף פי מיליון ממדינה רוסית, ערבית, נוצרית. כאלו יש 350. ויותר טוב פי מיליון מהשחיתות הקיימת. תשאל את פאינה כמה מעטפות היא העבירה לך עד עכשיו יא גנב בן זונה. יא טיבייה חויים פולבודם.

  5. ..כן….כן..וביבי מחבק את הנצלנים הללו..שיא הגועל….רבים וישלמו ואחרים ינצלו.

Back to top button