מבזקיםמשפטי/פלילי

עשרות נערים נפגעו ברשת: בדקו – הכינוי או הפרופיל מוכר לכם?

יחידה 105 בלהב 433 במשטרת ישראל מנהלת מתחילת השבוע חקירה שהפכה לגלויה בעקבות חשד שתושב ירושלים בן 32 ביצע עבירות מין בקטינים ברשת לרבות הטרדה מינית, מעשה מגונה ושימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה וכן עבירות נוספות.

כעת, עם התפתחות החקירה וממצאיה, המשטרה מייחסת לחשוד שנהג במשך תקופה ליצור קשר עם עשרות רבות של צעירים, חלקם קטינים בגילאים 17-18 באמצעות אפליקציות חברתיות. לאחר שביסס את הקשר עמם, עבירות מין חמורות במרחב הווירטואלי, תוך ניצול תמימותם.

כזכור, החקירה החלה בעקבות דיווח של קטין למוקד 105 והיא מתנהלת בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה ומלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עולה מחומר החקירה כי החשוד נהג להשתמש ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות בשמות כינוי ופרופילים פיקטיביים בדמות נשים בכדי ליצור קשר עם קרבנותיו. משטרת ישראל פונה לציבור ומבקשת מכל מי שהיה בקשר עם הפרופילים הללו להתקשר למוקד 105.

פייסבוק:

Dina Jhons
דניאלה דינה כלפון
דניאלה חלפון
דינה כלפון
Dina.jhons.39

אינסטגרם:

Dina.jhons3
Dina.kalfon
Danielakalfon

Skype

Dina.jhons
דינה חלפון

מעצרו של החשוד הוארך פעמיים ע"י בית משפט השלום בראשון לציון והחקירה בעניינו נמשכת.

"משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים דרך האינטרנט ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט." ציינו במשטרה.

אילוסטרציה. צילום: pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח