מבזקיםמשפטי/פלילי

עו"ד אבי חימי: "לשכת עורכי הדין לא תיתן לפגוע במערכת המשפט"

אבי חימי, ראש לשכת עו"ד אמר היום (חמישי) בראיון לתוכניתם של תמר אלמוג ומוטי גילת בכאן רשת ב', "אני לא מוכן לפגוע בבית משפט עליון כי הוא מגן האזרחים".

לדבריו, "לשכת עורכי הדין לא תיתן לפגוע במערכת המשפט, במערכת אכיפת החוק, במשטרת ישראל, משום שאלה הגופים שפועלים למען כל אחד מאיתנו ולכן החלשתם זה החלשת המדינה והחלשת הדמוקרטיה"

"אני נגד חקיקה פרסונלית. מי שרוצה לפגוע בבית המשפט העליון חלקי לא עימם משום שבג"ץ הוא מגן של האזרחים, הוא משטרם של האזרחים, כך אני מאמין וכך אני חושב. גם אם רוצים לשקול את האיזון בין הרשויות השונות צריך לעשות את זה בהקשר נקי, ולשקול את הסוגייה הזו, אין לה שום היבט פוליטי, האיזון הזה צריך להישקל מעת לעת משום שזה איזון עדין אבל לא בהקשרים שעולים בימים האלה. לא שוחחתי עם יריב לוין על העניין."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציין כי "הכוח של לשכת עורכי הדין הוא בייצוג של ערכים אוניברסליים, הוא לא בבריתות פוליטיות. אני איש של שלטון החוק כך לשכת עורכי הדין צריכה לנהוג ובימים האחרונים לאחר שפורסמה הכתבה בישראל היום תוך שעה הבעתי את עמדתי שאנחנו נגן על בית המשפט העליון בחירוף נפש. בשלב הזה יש לי ברית אחת עם עורכי ועם אזרחי ישראל וזה מה שמנחה אותי."

האזינו לראיון המלא

3 תגובות

  1. שלא תעז לאיים כי הוא צודק- אנחנו פה שנים ואתה לא תאיים על אף אחד ,

  2. תקשיב טוב אבי חימי…תשאיר את לשונך עמוק בפה. אתה מייצג רק את עצמך והליקוק לא מסייע לך במיוחד. תניח ותשתוק.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח