מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: "הסיט את תחתוניה, חשף את איבר מינו וניסה לאנוס אותה"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד מלסה ג'מבר בן ה- 34 בגין ניסיון אונס ומעשה מגונה שביצע כלפי 2 מתלוננות.

על פי כתב האישום, ביום רביעי האחרון צעדה המתלוננת בשביל מעבר להולכי רגל ברחוב הארבעה בתל-אביב. בשלב מסויים, הגיח הנאשם אל מאחורי המתלוננת בריצה, תפס אותה במתניה, הפילה על המדרכה ונשכב מעליה. הנאשם הרים את חצאיתה של המתלוננת והסיט את תחתוניה, בניגוד להסכמתה, חשף את איבר מינו וניסה לאנוס אותה. המתלוננת התנגדה למעשיו ובניסיון למנוע ממנו מלבצע את זממו, אחזה ביד אחת באיבר מינו ובידה השנייה ניסתה להרחיקו מעליה וזעקה לעזרה.

הנאשם נאבק בה ומנסה להזיז את ידיה עד שעוברי אורח שהיו בסמוך, אחזו בנאשם והרחיקו אותו מעל המתלוננת. כתוצאה מהפלת המתלוננת על המדרכה על ידי הנאשם, נחבלה המתלוננת בשתי רגליה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי האישום השני, בגין מקרה שאירעה חודשיים קודם לכן, צעדה מתלוננת אחרת ברחוב הסיבים בפתח תקווה כשבשלב מסוים הגיח הנאשם מאחורי המתלוננת, פנה אליה ושאל אותה "את גזענית?". בתגובה המתלוננת צעקה על הנאשם שיתרחק, אך הוא התעלם מבקשתה, תפס אותה בניגוד להסכמתה, הניח את ידיו על החזה שלה והצמידה לגדר. הנאשם המשיך ואחז באחת מידיו במותניה של המתלוננת, ובתגובה הדפה המתלוננת את הנאשם ממנה עד שעוברי אורח שהגיעו למקום מנעו בנוכחותם מהנאשם להמשיך ולפגוע בה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד בר-און כי "כנגד המשיב קמה עילת מעצר… שכן המשיב בהתנהגותו הוכיח שהוא מסוכן לציבור בכלל ולציבור הנשים בפרט, כאשר בצהרי יום ובעיבורה של עיר אינו נרתע מלהתנפל על עוברות אורח."

אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

3 תגובות

  1. להמשיך ולהעיף את כל המסתננים מפה.פעם אחר פעם הם מנסים וגם מצליחים לאנוס. משתכרים שודדים באלימות.אין צורך בכל האפריקנים המסתננים להמשיך ולהילחם להוציא אותם מפה

  2. למה מסתירים את מוצאו הבחור מסתנן .זה מה שהשמאל דואג להסתיר .גועל נפש

Back to top button