צרכנות

איך בוחרים מעשנת בשר

יש שלושה סוגים עיקריים של מעשנת בשר למכירה – איזו מהן כדאי לבחור לבית?

ההבדל בין הסוגים השונים נובע ממקור החום, כאשר יש 3 סוגים עיקריים של מעשנות: מעשנת גז, מעשנת פחמים ומעשנת חשמלית.

מעשנת בשר ביתית – למה כדאי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באמצעות מעשנת, אפשר לעשן את המזון ובמקביל לשמור על הרכות והעסיסיות שלו. השימוש במעשנת בשר מיועד לא רק לאניני טעם, המחפשים תחליף איכותי לערכת מנגל ששימשה אותם עד כה, אלא לכל מי שמחפש חוויית בישול כפרית אותנטית, ולאנשים אשר אוהבים לארח מכל הלב.

איך תבחרו את המעשנה שלכם

איזו מעשנה כדאי לבחור לשימוש ביתי? כדי להחליט צריך להבין מהם היתרונות והחסרונות של כל סוג.

  • מעשנת גז – פועלת באמצעות מיכל גז לבישול. היתרון: קל לתפעול. החסרונות: ייתכנו טעמים וריחות לוואי שמקורם בגז הבישול. בנוסף צריך לוודא שהמכל מלא ולהחליפו מעת לעת.
  • מעשנת פחמים – עישון באמצעות עישון הבערת פחמים. היתרון: לרוב מחירה יהיה נמוך לעומת שני הסוגים האחרים. החסרונות: קשה לשלוט בעצמת החום, פחמים למעשנת מצריכים התעסקות רבה וגם הניקיון אינו פשוט.
  • מעשנת חשמלית – הצלייה נעשית באמצעות חיבור לשקע חשמל המדליק גוף חימום פנימי. היתרונות: נוח לשימוש, קל לווסת את עצמת החום וגם הניקוי אינו מורכבת. החסרונות: הטעם אינו טוב במיוחד בהשוואה למעשנות האחרות, הצורך בקרבה למקור חשמל והמחירים הגבוהים.
  • מעשנת אש עצים – העישון נעשה הבערת אש עצים בתא נפרד. היתרונות: בין כל סוגי המעשנות הנ"ל הטעם של אש עצים הוא ללא ספק הטוב ביותר. החסרונות: יש להשקיע זמן ומאמצים רבים כדי לקבל תוצאות טובות, ולוקח הרבה זמן ללמוד איך בדיוק ליצור את העשן האיכותי שייתן טעם טוב ולא טעם של מאפרה. המעשנה הזו אינה מתאימה לאדם רגיל שצריך ללכת לעבודה בבוקר ולא להיות בבית ולהתעסק כל היום עם גובה האש וצבע העשן.
  • מעשנת אש עצים חשמלית של טרייגר – במעשנת בשר של טרייגר הצלייה נעשית באמצעות חיבור לשקע חשמל המדליק גוף חימום פנימי שמבעיר שבבי עץ. היתרונות: הטעם הוא הטעם העשיר של מעשנת אש עצים, נוח לשימוש, קל לווסת את עצמת החום וגם הניקוי אינו מורכבת. החסרונות: הצורך בקרבה למקור חשמל והמחירים הגבוהים.

מעשנת בשר למכירה

כעת, כשאתם יודעים מהם ההבדלים בין סוגי המעשנות השונות, תוכלו להחליט במה לבחור ומה הסוג שיתאים לביתכם. אם החלטתם על מעשנת חשמלית ואתם מחפשים מעשנת בשר למכירה, כדאי לקרוא מעט על מעשנת בשר של טרייגר.

מעשנת בשר של טרייגר

מדובר במעשנת חשמלית מהדור החדש, הפועלת באמצעות החום המופק מעץ לעישון בשר, 100% טבעי. מערכת פיקוד דיגיטלית ותא מיוחד לכפיסי עץ המאפשרים שליטה מלאה על כמות החום שמופק. העיצוב הייחודי מאפשר תנועה סיבובית של העשן במטרה להיפטר מאדים ישנים ולהחליפם בעשן טרי. ניתן לרכוש גם שבבי עץ בניחוחות וטעמים שונים, להעשרת הטעם.

אם גם אתם מעוניינים להכין בשר במעשנה ביתית, ולהתענג על הטעם המשובח של בשר מעושן על אש עצים אמיתיים זה הזמן להתחדש עם מעשנת בשר של טרייגר. לרכישה היכנסו לאתר הרשמי בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/ ובצעו רכישה אונליין. כמו כן ניתן להגיע לאולם התצוגה שלנו בכתובת: רחוב יד חרוצים 6, נתניה. ניתן גם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84.

Back to top button