מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "המפלגות החרדיות בחרו להתגרות בנו, להשתלח ולאיים"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס היום (רביעי) לאיומים הנשמעים מצד חברי הכנסת החרדים על כך שתוקם ממשלה ללא מפלגת "ישראל ביתנו" ואמר, "ביומיים האחרונים שמעתי אין ספור איומים מצד הח"כים החרדים בנוסח: נלך לבחירות חוזרות או נקים ממשלה בלי "ישראל ביתנו". אני מצטער שבמקום לנהל שיח ענייני דווקא המפלגות החרדיות בחרו להתגרות, להשתלח ולאיים. תפיסת "ישראל ביתנו" בנושאי דת ומדינה ברורה למדי – אנחנו בעד מדינה יהודית, אנחנו נגד מדינת הלכה."

"ולגופו של עניין" אומר ליברמן כי "ברמה העקרונית אני מתנגד לממשלת אחדות לאומית במצבי שגרה, מאחר וממשלה כזאת מיד תהפוך לממשלת שיתוק לאומי. את ממשלות האחדות חייבים להקים אך רק ברגעי משבר אמיתיים, ביטחוניים או כלכליים. גם בנושא מועמד אלטרנטיבי להרכבת ממשלה – לא נתמוך באף מועד אחר לא מתוך הליכוד ולא מחוץ לליכוד."

בנוסף ציין כי "אין שום תאום בין "ישראל ביתנו" ל"כולנו". מאז הבחירות פגשתי את השר כחלון פעם אחת במליאת הכנסת לדקה וחצי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ליברמן הדגיש כי "מי שמנע את הפינוי של חאן אל-אחמר וסוסיא זה לא בג"צ. מי שמנע את קבלת חוק עונש מוות למחבלים בקריאה שנייה ושלישית זה לא בג"צ. מי שמאפשר העברת מאות מיליוני דולרים לארגוני טרור ברצועת עזה זאת ממשלת ישראל הנוכחית." והבהיר, "אנחנו רוצים ממשלת ימין במעשים ולא בדיבורים."

לסיכום אמר ליברמן כי "ישראל ביתנו: מייצגת את הציבור הכי מקופח במדינת ישראל – ציבור שמשרת בצבא, עושה מילואים, עובד ומשלם מסים ולכן לא נוותר על עקרונותינו. קחו אותנו ברצינות ומי שמחפש אשמים במידה ולא תקום קואליציית ימין שיסתכל על עצמו במראה."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח