בידורמבזקים

מעל 200 מיליון חשיפות לקמפיין האירוויזיון של משרד התיירות!

לקראת האירוויזיון, משרד התיירות יצא בקמפיין נרחב באירופה בכיכובם של שיר אלמליח ושגיא ברייטנר ומשתמש באירוויזיון כמנוף לשיווק ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי של תרבות ולייף סטייל ויוזם פעולות יח"צ

סרטון "דוז פואה" שהכין משרד התיירות במיוחד לקידום האירוויזיון בישראל, בכיכובה של שיר אלמליח ושגיא ברייטנר, זכה עד כה במעל 50 מיליון צפיות (בכל המדיות) ומעל 200 מיליון חשיפות, וכן ל-2.5 מיליון הקלקות לעמוד נחיתה ייעודי שהוקם לפעילות זו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קרדיט סרטון: לפ"ם

סיורים: בשבוע האירוויזיון מוציא משרד התיירות סיורים לירושלים ולים המלח למאות עיתונאים בינלאומיים, שהגיעו לסקר את האירוע. ביום ב' (אתמול) הוציא המשרד, בשיתוף מנהלת עיר עולם ותיירות בת"א ולשכת העיתונות הממשלתית, סיור לספא הטבעי הגדול בעולם – ים המלח. המועצה האזורית תמר הכינה להם מתחם ייחודי עם מיטות שיזוף יוקרתיות, שבו נהנו באופן חופשי ממסאז'ים, בופה משודרג, מוסיקה, בר קוקטיילים, גלידות ועוד. מחר (רביעי) מוציא המשרד סיורים נוספים לירושלים.

עמדת מידע לתיירי האירוויזיון: בנתב"ג הקים משרד התיירות עמדת מידע ממותגת אירוויזיון ומאוישת על ידי עובדי המשרד ומתנדבים מטעם עיריית תל אביב-יפו, אשר ניתן לקבל בה חומרי הסברה והצעות לבילויים ולטיולים ברחבי הארץ.

צילום: עודד קרני, לע"מ

זכות שימוש בתכני האירוויזיון: כחלק מפעילות השיווק לאירוויזיון, המשרד רכש מתאגיד השידור הישראלי זכויות שימוש בחומרי האירוויזיון לרבות קטעי וידיאו, שימוש בלוגו וכדומה, לצורך מינוף האירוע בחו"ל – שם נמצאת ליבת הפעילות השיווקית של המשרד.

לצד הקמפיין, המשרד יזם פעולות יח"צ וקד"מ במסגרת אירועי האירוויזיון באירופה, ובין היתר:

שת"פ עם מגזין Attitude ומסיבות בבריטניה:

לשכת לונדון משתפת פעולה עם מגזין Attitude הנמכר ביותר של הקהילה הגאה בבריטניה. נוסף על כך, המשרד שותף ראשי במסיבת הקרנת האירוויזיון במועדון יוקרתי בסוהו, אליו מוזמנים אנשי מדיה, אנשי תעשיית התיירות, בכירים בקהילת הלהט"ב בעיר, שכוללת חברי פרלמנט מהקהילה וקוראי המגזין. המסיבה כוללת אוכל בסגנון ישראלי, בירה ישראלית, וכמובן הקרנת האירוויזיון.

צפייה המונית בשידור הגמר ברחובות שטוקהולם:

לשכת שבדיה – בשיתוף עם עיריית שטוקהולם מקדמת לראשונה אירוע המוני של צפייה משותפת על גבי מסך ענק, בשידור הגמר במוצ"ש ה-18.5 בכיכר המרכזית של שטוקהולם. גם הכרזת ה'דוז פואה' של שבדיה יינתן בשידור ישיר מהכיכר. כמו כן עיריית שטוקהולם מקדמת על גבי מסכים ברחבי העיר: "משטוקהולם לת"א – בהצלחה באירוויזיון", סרטון דוז פואה של המשרד מוקרן על המסכים הדיגיטליים הגדולים בעיר במשך כל השבוע.

• משאית פופ-אפ ממותגת אירוויזיון שנוסעת במרכזי 11 ערים באירופה

לקראת האירוויזיון יזם משרד התיירות מיתוג אירוויזיון למשאית שנוסעת ברחבי שבדיה וקופנהגן. המשאית מהווה ביתן פופ-אפ במרכזי 11 ערים, כאשר אנשי משרד התיירות מציעים לעוברים והשבים מידע וטעימות מתל אביב ומירושלים. מדי שעה נערכת תחרות ידע אודות ישראל והאירוויזיון הכוללת אפשרות לזכות בסופ"ש בישראל. בערים המרכזיות מוזמנים ידוענים ובלוגרים לבקר וליהנות מקוקטיילים ישראלים. העיתונות המקומית בכל עיר מפרסמת את הגעת המשאית עם המסר – "תל אביב מביאה את האירוויזיון לעיר שלנו". מצ"ב תמונה.

סיור הכתבים הבינלאומיים בים המלח. צילום: עודד קרני, לע"מ

צילום: עודד קרני, לע"מ
צילום: עודד קרני, לע"מ
Back to top button