חדשות הארץמבזקים

'להיכנס לאמבולנס ולראות אותו מקושט יפה לכבודי, היה מאוד מרגש'

דיאנה פרכטמן ברגר מחדרה מפונה שלוש פעמים בשבוע באמבולנס מד"א לבית חולים, על מנת לעבור טיפולי דיאליזה. חובשת בכירה במוקד מד"א רונית גלולה שמעה מנכדתה של דיאנה על יום הולדתה ה-81 החל היום (שלישי), ולא יכלה להישאר אדישה. היא החליטה, ביחד עם צוות האמבולנס, החובשים רפאל בוהדנה, מאי יעבץ וסעדי בשאר שמסיעים את דיאנה באופן קבוע, להפתיע אותה הבוקר בנסיעה מרגשת ולא שגרתית לבית החולים, עם בלונים, קישוטים וזר פרחים.
 
דיאנה פרכטמן ברגר אמרה: "להיכנס לאמבולנס מד"א שאני רגילה להיכנס אליו באופן קבוע, ולראות אותו מקושט ויפה לכבודי, היה מאוד מרגש. לא ציפיתי לדבר כזה", סיפרה דיאנה, ובקריאה לצוות האמבולנס אמרה: "אני מאושרת מעצם זה שבאתם, אבל לא דמיינתי שתעשו לי הפתעה כזאת".
 
חובש רפואת חירום במד"א רפאל בוהדנה: "קישטנו את האמבולנס, שרנו לדיאנה שירי יום הולדת, והענקנו לה פרחים וברכה שכתבנו לה. זה היה מרגש מאוד. הייתי בלידות ובהרבה אירועים מרגשים במסגרת תפקידי, וזה בהחלט אחד הרגעים המיוחדים שחוותי. הרגשתי כאילו זו סבתי, ושאני מצליח לגרום לה לחייך וליהנות ביום הולדתה. מעבר לתפקידנו העיקרי שהוא הצלת חיים, יש סיפוק ענק גם בלגרום לאדם לשמוח".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח