חדשות חוץמבזקים

ארה"ב פרסמה התראה ביטחונית לאזרחי אמריקה השוהים בישראל

שגרירות ארה"ב בירושלים פרסמה היום (שני) התראה ביטחונית לאזרחים האמריקנים השוהים בישראל. בהודעה שפורסמה באתר השגרירות האמריקנית נמסר:

אירוע: 14 במאי 2019, הוא יום השנה לפתיחה של שגרירות ארה"ב בירושלים, זאת בנוסף להפגנות הקשורות לעזה. קבוצות טרור עשויות לבחור ביום זה אשר יעלה בקנה אחד עם תחרות האירוויזיון בתל אביב (14-18 במאי), או יום הנכבה (15 במאי), כדי לבצע מחאה אלימה או התקפה. תקריות ביטחוניות עלולות להתרחש הרבה מעבר לרצועת עזה ולפריפריה בכל עת, באמצעות ירי רקטות לדרום הארץ, בין היתר אשדוד, אשקלון ובאר שבע, ואף מרכז הארץ.

תקריות ביטחוניות, כולל ירי רקטות, מתקיימות לעיתים קרובות ללא התראה מוקדמת. אנו קוראים לאזרחים האמריקאים לשמור על הזהירות ולנקוט בצעדים מתאימים להגברת המודעות הביטחונית שלהם. במקרה של ירי פצצות מרגמה ו / או טילים, תישמע אזעקה. התייחסו להתראות, בצעו את ההוראות של הרשויות המקומיות וחפשו מקום מקלט באופן מידי. מומלץ לבדוק מראש את מיקום המקלט או המרחב המוגן הקרוב ביותר למקום שהייתך. ייתכן שאנשי ממשל אמריקנים ובני משפחותיהם יוגבלו מנסיעה לאזורים שנפגעו מירי הרקטות. לקבלת מידע אודות אזעקה והנחיות ניתן למצוא באתר פיקוד העורף (זמין במכשירים בתוך ישראל). אזרחים אמריקנים רשאים להוריד את יישום פיקוד העורף של צה"ל בחינם במכשירי אנדרואיד או אפל כדי לקבל התראות אבטחה ובטיחות בזמן אמת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יישומים מסחריים חינם, כגון Red Alert: Israel, זמינים גם כן.

פעולות לביצוע:

• להיות מודע לסביבה שלך
• הימנע מקרבה להפגנות
• עקוב אחר החדשות בתקשורת המקומית
• בצע אחר ההוראות של הרשויות המקומיות

שגרירות ארה"ב בישראל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח