מבזקיםמשפטי/פלילי

2 תושבי הצפון נעצרו בחשד לסחיטה באיומים והלבנת הון

בתום חקירה סמויה שארכה מספר חודשים שוטרי משטרת ישראל עצרו 2 חשודים בחשד לסחיטה באיומים ובכוח ועבירות לפי חוק איסור הלבנת הון בהיקף של מליוני שקלים באזור הצפון.

בשעות הבוקר המוקדמות (שני) עם סיום שלב החקירה הסמויה שארכה מספר חודשים וכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים פשטו בלשי משטרת ישראל על בתיהם של שני חשודים, תושבי מג'אר וכפר כנא בשנות ה-30, כשהם מצויידים בצווי חיפוש ומעצר חתומים על ידי בית המשפט.

על פי החשד, נהגו החשודים לפעול בגזרת מחוז צפון בגביית סכומי כסף מאנשים, בעלי עסק ופרטיים, שלוו כסף מהשוק האפור ולא עלה ביכולתם לשלם את החוב תוך שהם סוחטים אותם באיומים לפגוע בהם ולעיתים בבני משפחתם באם לא ישלמו את הסכום הנדרש. כמו כן על פי החשד ביצעו החשודים בכסף שגבו עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון בהיקף כולל של מליוני שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החיפושים נתפסו מכשירי פלאפון ומסמכים רבים. החשודים יובאו היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בקריית שמונה.

משטרת ישראל ציינה כי היא רואה בחומרה עבירות הפוגעות במרקם החברתי ותמשיך להילחם עם כלל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לחזק את תחושת הביטחון בקרב הציבור ולהביא את העבריינים לדין.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח