צרכנות

שירים למסיבת רווקות

כשמתכננים מסיבת רווקות יש 1001 סידורים שצריך לחשוב עליהן- מקום, זמן, שעה, אוכל ושתייה, אטרקציות, משחקים ועוד. בתוך כל הסידורים אנחנו עלולות לשכוח דברים חשובים ובסיסיים כמו מוזיקה- אף מסיבה לא יכולה להתקיים בלעדיה, ולכן חשוב שנארגן לנו מראש שירים איכותיים, לא לחבר את הסמארטפון לאיזה רמקול ולהריץ את היוטיוב. להלן כמה שירים יפים לכל מסיבת רווקות:

Bruno Mars  [Feat. Cardi B] – Finesse (Remix)

שיר מקפיץ ושמח של ברונו מארס עם קארדי בי, מתאים במיוחד לריקודים או ביצוע משימות חובה מאתגרות במהלך המשחקים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Fifth Harmony and Ty Dolla $ign- “Work from Home”

שיר שקט ורגוע המתאים לתחילת המסיבה, כשהעניינים רק מתחממים. שרה אותו זמרת בשם "הרמוניה", פירוש השם שלו זה "לעבוד מהבית", דברים שנאחל לכלה שלנו להתברך בהם (לעבוד מהבית בקטע של ניהול חיי משפחה מוצלחים).

Justin Bieber – “What Do You Mean?”

שיר מצוין אם הכלה שלנו גדלה על ג'סטין ביבר והעריצה אותו, ואם לא כי הוא היה צעיר מדי, עדיין מדובר בשיר חמוד וקצבי השואל את השאלה הנצחית "למה את מתכוונת?" שאלה שכל נשאלת על ידי בעלה שלא מבין את מה שאשתו לא אומרת לו מפורשות, ולפעמים גם אם כן.

Beyonce – "Run the World"

קשה למצוא מישהי שלא אוהבת את ביונסה, ובשיר הקצבי והתקיף הזה שלה היא שואלת "מי מנהלות את העולם?" וזה כמובן אנחנו, מספיק רק להסתכל על מסיבת הרווקות השווה הזאת שארגנו לגמרי לבד.

The Pussycat Dolls – "Buttons"

הלהיט הסקסי של הפוסיקאט דולס עם סנופ דוג מתאים במיוחד למסיבה שלנו, כי הרי כולנו פוסיקאט אחת-אחת, ולגבי הכפתורים, זאת כבר תהיה העבודה של הבעל לעתיד ללחוץ על מה שצריך אצל הכלה שלנו.

Sia – "Chandelier"

הלהיט ההיסטרי והמהפנט של סיה מתאר את חייה הפרועים בצעירותה, האם גם במסיבת הרווקות שלנו נחגוג את עצמנו לדעת ונתנדנד מהנברשת שעל התקרה? חס וחלילה, אבל כן חייב שהשיר הענק הזה יתנגן במסיבה.

Destiny’s Child – "Bootylicious"

נשארים עם ביונסה אבל הולכים קצת אחורה, ללהקת הבנות דסטיניז צ'יילד בה החלה את דרכה בסוף שנות ה- 90. הקאבר הזה שהלהקה עשתה לבי ג'יז הוא שיר פופ איכותי, מקפיץ וגם סופר אמיתי- הגוף שלנו ושל הכלה בפרט טעים, והחתן לא יוכל לקבל ממנו מספיק.

Alicia Keys – "Girl on Fire (Remix")

השיר היפהפה והמרגש של אלישה קיז על אישה המגיעה לרגע השיא של חייה מתלבש בול על המסיבה שלנו, ומובא כאן בגרסת רמיקס קצבית ומקפיצה יותר מהמקורית.

מחפשים הפעלה למסיבת רווקות? מוזמנים לגלוש לפורטל בא לי מסיבה – המקום המושלם לארגון אירועים, ימי הולדת וכמובן מסיבות רווקות.

Back to top button