מבזקיםמשפטי/פלילי

"אם לא תכבד אותי רק אלוהים יודע מה יקרה לך"

חקירת משמר הגבול של משטרת ישראל הביאה להגשת כתב אישום נגד תושב הכפר שיבלי בגין פלישת עדרו לשטחים החקלאיים של בית הספר כדורי בצפון הארץ ואיומים על מנהל בית הספר והשוטרים שביצעו את מעצרו.

ביום ראשון בערב (05.05.19) נעצר הנאשם על ידי שוטרים ומתנדבי המשטרה בשדות החקלאיים הסמוכים לכפר שיבלי השייכים לבית ספר החקלאי כדורי. לאחר שנעצר הנאשם, תושב שיבלי בשנות ה- 40 לחייו לבדיקה, הגיע למקום מנהל בית הספר שעל פי כתב האישום ספג מהחשוד איומים.

מכתב האישום שהוגש בסוף השבוע על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל בבית משפט השלום בנצרת עולה שפרותיו של הנאשם פלשו לשדות החקלאיים של בית הספר וכי מבמהלך מעצרו הוא איים על המנהל והשוטרים שהיו במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני למרות שאני עבריין אני מכבד, אבל אם לא תכבד אותי רק אלוהים יודע מה יקרה לך" אמר הנאשם בין יתר האיומים לאחד השוטרים שביצע את מעצרו. על פי כתב האישום איים הנאשם בין היתר גם על מנהל בית הספר תוך אמירת קללות וגידופים.

ביום שישי (10.05.19) כאמור הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בגין 3 עבירות של איומים, פלישה של עדרו לשטחים החקלאיים של בית הספר ונהיגה תחת השפעת סמים.

מעצרו של החשוד הוארך ביום שישי עד יום חמישי (16.05.19) בו ידון בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button