צרכנות

צימרים בנתניה

צימרים באזור נתניה בהם ניתן לשכור קרוב לבית ובהזמנה מעכשיו לעכשיו.

אם יצאתם לדייט בנחל אלכסנדר, בו עשיתם פיקניק ומסלול הליכה קצר במהלכו ראיתם נחל עם צבים, או אולי בכלל טיילתם בטיילת נתניה או ראיתם סרט יחד ואתם מחפשים לאן להמשיך את הדייט הרומנטי הזה, תוכלו למצוא צימר בנתניה מעכשיו לעכשיו המעניק לכם אפשרות לשכור את יחידת האירוח לפי שעות. זוהי דרך מושלמת לסיים דייט מוצלח בצורה רומנטית.

במהלך השהות שלכם עם בן או בת זוגתכם בצימר תשכרו יחידת אירוח מרווחת המעניקה אינטימיות ורומנטיקה על ידי חדר אמבטיה גדול, ג'קוזי בחדר השינה, מיטה גדולה ונוחה, מסך טלוויזיה בו תוכלו לצפות יחדיו מחובקים בשלל סדרות וסרטים אשר ערוץ הכבלים מספק, אביזרי אמבטיה הכוללים סבונים וחלוקים וכן הלאה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ישנם צימרים רבים המכילים חדר ספא ומעסים, בהם תוכלו לבחור אחד משלל הטיפולים והעיסויים שהם מעניקים, למשל, עיסוי זוגי, טיפול פנים, פילינג, עיסוי באבנים חמות, ועוד. כמו כן תוכלו להשתמש במכשירי הספא השונים שהצימר מכיל, כדוגמת חדר סאונה יבשה ורטובה ובריכת שחייה במידה שיש.

נתניה היא עיר גדולה המציעה למבקרים בה אטרקציות רבות החל ממוזיאונים, מרכזי קניות, חוף ים, מסעדות טובות, בתי קפה רבים, משחקי כדורגל ועוד שלל אפשרויות. אחרי יום ביקור בעיר החביבה ופני התחלת הנסיעה חזרה הביתה, מומלץ לעצור ולנוח לכשעה שעתיים ואפילו שלוש ולהניח את הראש על הכרית קצת, כדי לצבור כוחות לנסיעה הארוכה הביתה. הצימר יספק לכם חדר פרטי בו תוכלו לנוח, לראות קצת סרטים וסדרות בטלוויזיה, לישון ואף לקחת מקלחת מרעננת. הצימר הוא מקום אידיאלי להשכרת יחידת אירוח לטווח קצר בה תוכלו לנוח ולצאת לדרך בחזרה באנרגיות מחודשות.

בניגוד למלונות, אכסניות, מוטלים, השכרת דירות לחופשה, בקתות, יחידות אירוח ומקומות אירוח אחרים בצימרים הללו אתם תשלמו בעבור מספר השעות שנכחתם בחדר ולא בעבור לילה שלם, דבר המוזיל את התשלום בצורה משמעותית. לדוגמה, אם בחרתם לשכור חדר בצימר תצטרכו לשלם עבורו כ-50-250 ש"ח לשעה בניגוד למלונות בהם תצטרכו לשלם בעבור לילה שלם מחיר שיכול להגיע גם עד 2000 ש"ח ויותר, בהתאם לעונות השונות ולא משנה אם תשהו בחדר כל הלילה או תשתמשו בו בעבור שעות בודדות.

הצימר יודע לספק פרטיות מוחלטת ללקוחותיו על ידי כך שמכיל מספר יחידות מצומצם, אפשרויות לתשלום בצורה אנונימית וללא מפגש כדי שלא ידעו מי שילם בעבור יחידת האירוח ואף חניה דיסקרטית למעוניינים בכך. זוהי אפשרות נפלאה עבור אנשים אשר אוהבים לשמור את האזור האישי שלהם לעצמם ונמענים מחשיפה מורחבת.

בניגוד לבתי המלון הצימר מצליח לספק לכל אחד ואחד מאורחיו שירות אישי, מלא ואיכותיבזכות כמויות יחידות האירוח הבודדות. בתי המלון לא מצליחים להגיע לרמת שירות שכזו עקב מאות האורחים השוהים בהם מידי יום, גם בתי המלון הקטנים ביותר מארחים כמויות גדולות של כמאה אנשים לפחות ביום. כמות אורחים רבה מקשה לתת שירות אדיב ואישי לכל אחד מן הנופשים או הלנים במלונות.

לחצו פה על מנת למצוא צימרים בנתניה שיעניקו לכם שירות אדיב וחווית אירוח מושלמת.

אתר LEFI מאגד תחתיו מגוון מקומות אירוח המציעים לשכור חדרים לפי שעה. האתר עוזר לכם למצוא את המקום האירוח והחדר האידיאלי עבורכם על ידי סינון מקומות האירוח לפי מחיר ואזור, למשל, חדרים העולים עד 250 ש"ח לשעה ונמצאים באזור מעלות, כפר ורדים והסביבה. לאחר הסינון כל מקום אירוח יוצג במלבן משלו בו מופיעים פרטים רלוונטיים הכוללים את שם המקום, כתובת מדויקת ואפשרות לתצוגה במפה, האם ישנה אפשרות לכניסה דיסקרטית וביצוע תשלום ללא מפגש, מחיר להשכרת היחידה לשעה אחת, שעתיים ושלוש שעות, ושם של איש קשר עם מספר הטלפון שלו על מנת שתוכלו להתקשר אליו ולקבל עוד פרטים רלוונטיים עבורכם. כאשר תלחצו על מקום האירוח בו תהיו מעוניינים יופיע לכם מפרט טכני של המקום ואפשרויות הפעילויות בו, לאיזה קהל אנשים הוא פונה והסבר כללי על המקום.  האתר יעזור לכם ויספק מידע רב כדי שתוכלו למצוא את הצימר הכי טוב עבורכם!

 

 

Back to top button