מבזקיםרצועת עזה

"נגיב בירי לעבר הערים הגדולות בישראל – לא יהיו לנו קווים אדומים"

גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האיסלאמי מאיימים כי יגיבו בירי לעבר הערים הגדולות בישראל והבהירו כי לא יהיו קווים אדומים.

המזכיר הכללי של ארגון הג'יהאד האיסלמי, זיאד נחאלה אמר בראיון לעיתון "דאר אל-חיאת" כי "כל מחשבה של הכיבוש להפעיל אמצעים כאלה ואחרים כפי שנהג לעשות בעבר כמו חיסולים ממוקדים וכדומה, יתקלו בתגובה קשה מאוד שלנו ונגיב בכל הכוח. אנו נבצע ירי לערים הגדולות בישראל ולא יהיו לנו שום קווים אדומים. ללא קשר להבנות שהושגו או יושגו בעתיד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נחאלה הסביר בראיון, "כל עוד ישראל ממשיכה להתקיים כך גם תתקיים ההתנגדות ותמשיך. אנו מברכים את כל מי שעומד לצד העם הפלסטיני ובראשם איראן." נחאלה התייחס בראיון למאמצים של מצרים למנוע הסלמה של המצב הביטחוני ואמר, "אנחנו תמיד מעריכים את המאמצים של מצרים והיא תמיד מבקשת למנוע את התוקפנות נגד העם הפלסטיני, אבל האויב לא שוקל את צעדיו ברצינות ומצרים כל הזמן מתאמצת להשיג את מבוקשם. האויב לוקח בחשבון כי כל תוקפנות על רצועת עזה לא תהיה פיקניק עבורו והוא מבין שישלם מחיר יקר מכל הבחינות. האויב מנסה להשיג את כל מטרותיו מבלי מלחמה, אי אפשר להתעלם מזה שהאויב בסופו של דבר מחפש להפשיט את עזה מהנשק שלה."

הוא הדגיש כי "על הפלגים להתאחד יחד ולהתמודד מול האויב. העימות שלנו איתו הוא מתמשך ולא יפסיק עד המוות. ההתנגדות לא תעזוב את הנשק שבידה ולא תכיר בזכותה של ישראל. האתגרים הם רבים ומסוכנים מאוד ועל כן על כל הפלגים להתאחד. יש בינינו (בין הפלגים) המון מחלוקות ולצערי הרבה דברים שאיננו מסכימים לגביהם אך בדבר אחד אין הבדל וזה בכל מה שקשור לישראל. ישראל זאת המדינה הכובשת של הארץ שלנו."

נחאלה התייחס בראיון גם ל"עסקת המאה" של טראמפ ואמר, "האמריקאים האלה מאמינים שהם יכולים לגרום לנו להחליף את הבית שלנו עם קצת כסף ועל ידי שיפור החזון הכלכלי שלנו. זאת העסקה שהם מדברים עליה, כסף ושיפור המצב הכלכלי של הפלסטינים, אך לצערי הרב הם לא יוכלו לקנות אותנו ואת הארץ שלנו בכסף".

לסיכום אמר, "האיומים של האויב לא פסקו ולו יום אחד בין אם ההכרזות שיפתחו נגדנו במלחמה או על ידי חיסולים כפי שנשמעו בימים האחרונים לאחר ירי הרקטות. אני אומר בפירוש כי כל מה שהם חשבו לעשות או עשו בעבר כבר לא יתאפשר. אנו נגיב בכל הכוח ולא אכפת לנו מה יהיו הטענות או הסיבות. אנו נבצע ירי לעבר הערים הגדולות בישראל וזאת ללא שום קשר להבנות שהושגו או יושגו בעתיד. לא יהיו לנו שום קווים אדומים".

מזכ"ל הג'יהאד האיסלמי, זיאד נחאלה

Back to top button