מבזקיםפוליטי / מדיני

הוועדה מסדרת לכנסת ה-21 צפויה להתכנס מחר בערב

יו"ר הכנסת ח"כ יולי יואל אדלשטיין (הליכוד) כינס היום (שני) את נציגי הסיעות הנבחרות להתייעצות לקראת הקמת ועדה מסדרת לכנסת ה-21. הוועדה צפויה להתכנס מחר בערב לאחר השבעת חברי הכנסת.

בישיבת נציגי הסיעות סוכם כי לאחר השבעת חברי הכנסת מחר, מליאת הכנסת תצביע ותאשר את הקמת הוועדה המסדרת. בראשות הוועדה המסדרת יעמוד ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הליכוד). עוד נקבע כי הוועדה המסדרת תמנה 25 חברי כנסת בה יהיו חברים כל 11 סיעות הבית. בדיון היום נקבע מפתח של נציג אחד לכל חמשה חברי כנסת. שבעה לליכוד ושבעה לכחול לבן, שניים לש"ס ושניים ליהדות התורה, ונציג אחד לכל סיעה מייתר הסיעות הנבחרות, ישראל ביתנו, איחוד מפלגות הימין, כולנו, העבודה, רע"מ-בל"ד, חד"ש-תע"ל, מרצ.

על סדר יומה של הוועדה המסדרת מונחים הנושאים הבאים: הקמת ועדות זמניות, ועדת חוץ וביטחון וכן ועדת כספים. בנוסף, הוועדה תדון בהצעה לבחור שני סגנים ליו"ר הכנסת ולקבוע את ימי הדיונים במליאת הכנסת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מסתמן כי מליאת הכנסת תחל את דיוניה הסדירים ביום שני ח' באייר תשע"ט ה-13 למאי 2019.

ח"כ מיקי מכלוף זהר אמר כי בכוונתו לכנס את הוועדה מתוך מטרה לייצר הסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה. "בכוונתי להניע מחר את עבודת הכנסת ה-21 בצורה יעילה ומיטבית למען אזרחי מדינת ישראל". אמר זוהר.

היערכות לקראת ההבעה מחר. צילום: דוברות הכנסת, נועם מוסקוביץ

Back to top button