חדשות הארץמבזקים

המועצה אזורית גולן: "מברכים על הודעת ראש הממשלה"

במועצה אזורית גולן מברכים הערב (שלישי) על הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו בדבר כוונתו להקים ישוב נוסף בגולן על שם הנשיא דונלד טראמפ.

מהמועצה נמסר כי "החלטה זו תואמת לשאיפה והיעד שהצבנו להכפלת תושבי הגולן תוך עשור. הגולן הינו שמורת הטבע של ישראל ונשמר את ייחודיותו לעתיד. נדאג לשימור הנוף, הטבע והמרקם האנושי הייחודי של הגולן. אנו שמחים על החלטתו של ראש הממשלה לטייל בגולן עם משפחתו ביחד עם רבים מאזרחי ישראל ומאחלים לכולם חג שמח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים צח /לע"מ
צילום: חיים צח /לע"מ
צילום: חיים צח /לע"מ
צילום: חיים צח /לע"מ
צילום: חיים צח /לע"מ
צילום: חיים צח /לע"מ
צילום: חיים צח /לע"מ
צילום: חיים צח /לע"מ

5 תגובות

  1. נו טוב עוד אמירה פופלסטית של נתניהו אתם באמת חושבים שהוא יקים עוד ישוב קהילתי בגולן ??? ועוד על שמו של טראמפ? אין אמירה פופלסטית יותר זולה מי זו אלוף העולם בהבטחות שווא

  2. אדוני ראש הממשלה מעשה נבון ומכבד את מי שראוי לזה יותר מכול דונלד טראמפ

  3. לא נמאס לכם בשמאל, כל היום להקניט את נתניהו ומשפחתו? הבחירות נגמרו.ונתניהו ניצח לבדו את כל העאלק גנרלים.תן כבוד לראז ממשלה נבחר.

  4. תפסיקו להיות ציניים.ההחלטה של נתניהו נכונה,זהו אחד הדברים הקטנים שישראל יכולה להעניק לנשיא טראמפ, שהוכיח את מנהיגותו בעולם, ואת ידידותו עם ישראל.זה רציני.זה לא צחוק.

  5. אז יש ישוב חדש בגולן הנקרא "טראמפולינה" ? וכל הטרמפיאדות שם נקראת "טראמפייאדות". המשפחה המוטרפת עם מצלמת משרד ראש הממשלה בחירת התמונות ע"י הקיסרית אשר בודאי מלוות בפוטושופ של הצלוליטוס והכריות המרופדות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח