צרכנות

סוכך למרפסת – ליהנות מהמרפסת במקסימום!

עברתם דירה ויש לכם מרפסת. לא הייתם רוצים ליהנות ממנה ככל שניתן? כאן נסביר לכם על הפתרון האולטימטיבי למרפסת שלכם – סוכך למרפסת!

מה הבעיה?

בישראל כבר מזמן הבינו, שלדירות עם מרפסות יש ביקוש רב והמרפסת מעלה משמעותית את ערך הנכס בעקבות זאת. יחד עם זאת, האקלים הישראלי כולל בעיקרו ימים חמים מאוד עם שמש חזקה, המפריעה להנאה מהישיבה במרפסת וכך למעשה, אנו לא זוכים ליהנות ממנה כפי שהיינו רוצים.

הפתרון

אם המטרה שלנו היא ליהנות מהמרפסת שלנו במקסימום, הרי שצריך למצוא לה פתרון הצללה יעיל ומן הראוי, שגם יהיה נעים לעין. ובכן, כיום ישנם פתרונות הצללה מסוגים שונים, חלקם קבועים וחלקם ארעיים החל מהשמשייה הישנה והמוכרת ועד לפרגולה, המגיעה בדגמים שונים לבחירתכם. הבעיה העיקרית בשמשייה היא השטח הקטן, שהיא מצלה עליו והבעיה העיקרית של הפרגולה היא, שהיא נחשבת כקירוי לכל דבר ועניין ולכן כדי להתקין אותה נדרשים אישורים שונים, הדורשים תהליכים ביורוקרטיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה זה סוכך למרפסת?

סוכך למרפסת הוא פתרון ביניים, המאפשר הן הצללה של שטח גדול, בהתאם לגודל המרפסת, והן את ההנאה מפתרון הצללה ארעי, אותו ניתן להתקין ללא אישורים מיוחדים. כמו כן, ובדומה לשמשייה, ניתן לשלוט בסוכך מבחינת פתיחה וסגירה שלו וכך באפשרותכם לבחור אם ברצונכם ליהנות משמש חמימה או מצל קריר.

אפשרויות שליטה

כאמור, באפשרותכם לשלוט בפתיחה ובסגירה של הסוכך ובאפשרותכם גם לבחור כיצד תרצו לשלוט בו. לדוגמה, ניתן לבחור סוכך עם מנגנון חשמלי או ידני, באמצעות שלט רחוק ואפילו פתיחה וסגירה אוטומטיים באמצעות חיישנים ייעודיים. כמו כן, באפשרותכם לבחור עד כמה תרצו לפתוח ולסגור את הסוכך וכך לשלוט בשטח המוצל.

הסגנון

הסגנון של סוכך למרפסת נתון לבחירתכם. הכוונה היא לא רק למנגנון הפתיחה והסגירה שלו, אלא גם לסגנון העיצובי שלו. באפשרותכם להזמין את הסוכך בהתאם למידות הנחוצות לכם למרפסת שלכם ואף לבחור את הצבעים הרצויים לכם, בהתאם לטעמכם האישי. כך תוכלו לשמור על הסגנון העיצובי שלכם גם מחוץ לבית וליהנות ממנו עוד לפני הכניסה אל הבניין.

מה צריך?

אם אתם תוהים מה אתם צריכים לעשות ומהם התנאים להתקנת סוכך למרפסת שלכם, אז התשובה היא מאוד פשוטה: התנאי היחיד להתקנת הסוכך הוא קיר תומך במרפסת, עליו ניתן יהיה להתקין את הסוכך. מעבר לזה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הסוכך הרצוי לכם הן מבחינת המידות, הן מבחינת סוג המנגנון והן מבחינת הצבעים והסגנון העיצובי הרצויים לכם.

המלצה נוספת היא, שהסוכך יותקן על ידי מתקין מקצועי, שיוכל להבטיח את בטיחות ההתקנה ובטיחות הישיבה תחתיו. כך גם תבטיחו את העמידות של הסוכך בתנאי מזג אוויר קשים כדוגמת גשמים ורוחות וכדומה.

תגובה אחת

Back to top button