צרכנות

עורך דין פלילי

עורכי דין רבים פונים לתחום הפלילי בגלל האתגרים המיוחדים שהנושא מספק. כאן מדובר על ייצוג אנשים אשר הואשמו באישומים פליליים מגוונים, שהמשותף לרבים מהם היא העובדה שהם עלולים להיענש קשות עד כדי כליאה לתקופות ממושכות. יש מקרים, בהם העבריינים אמנם בצעו עבירות קשות אבל לא מעט אחרים אשר הואשמו בשוגג, שהסתבכו עקב חוסר ידיעה והכרת החוק, עקב טעות, בשל מצבים נפשיים וכלכליים חמורים או מסיבות אחרות. האתגר של עו"ד פלילי הוא, איפה, לייעץ לכל אחד מהם ואף ללוות אותו ואת בני משפחתו בתקופה הקשה.

התחום הפלילי מגוון. יש עבירות כלכליות שחלקן הוא בתחום של צווארון לבן, יש שוחד, ועבירות מס וכדומה. אחרות פליליות הן גניבה, פריצה, שוד, רצח, אונס ומעשים מגונים אחרים, וכן, מעשי אלימות נוספים הפוגעים בזולת. כל מי שנאשם בעבירות מהסוג הזה נעצר ונחקר במשטרה. ובמידה ועקב החשדות הפרקליטות מוצאת לנכון – מוגש נגדו כתב אישום בבית משפט. התביעות מתבררות שם ובפסק הדין נקבעים העונשים המגוונים. יש קנסות, מעצרי בית, עבודות שירות, מעצר על תנאי, וכמובן, העונש החמור ביותר – כליאה בבתי סוהר לתקופה אשר נקבעת על פי חומרת העבירה ונסיבות המקרה.

מומלץ לערב עורך דין פלילי כבר בשלבים הראשונים וכאשר ברור כי הנעצר חשוד בעבירות קשות ומורכבות. הוא יכול להדריך את הלקוח לגבי התנהלות מול נציגי המשטרה ולמנוע ממנו עשיית טעויות קריטיות אשר עלולות להכביד על ייצגו בהמשך הדרך. אלו תקופות בהן נמצאים חשודים רבים במצבים נפשיים שאינם פשוטים. הם מבולבלים ולא מכירים את התנהלות רשויות האכיפה והדבר יכול להיות בעוכריהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עורך דין פלילי יכול לסייע בכל שלב. החל מהרגע בו נעצר החשוד. לעיתים, הוא יכול להקל בתנאי מעצרו או לסדר עבורו מעצר בית, להכינו לקראת החקירה במשטרה ולקראת השימוע, לבדוק את כתב האישום, לסגור תיק פלילי כבר בראשית הדרך ועוד. כמובן, שגולת הכותרת היא ייצוג בבית משפט שבו הוא ינסה להפריך את הטענות. כל הישג עבור לקוחו יכול להיות משמעותי. מאחר ומדובר בעניינים המשפיעים מאוד על עתידו של כל חשוד.

 

Back to top button