צרכנות

צימרים בדרום

אחד האזורים המעניינים, המרתקים והנעימים לשהייה וביקור הוא אזור הדרום המשתרע מנגב הצפוני ועד לאילת. רבים מעדיפים את המדבר על גווניו השונים ויורדים בהזדמנויות רבות לחוות טיולי שטח, טיולי ג'יפים עם מסלולים בואדיות מהממים. אחד היתרונות הוא שניתן להגיע בכל עונה ובכל פעם ליהנות בדרך שונה מהטבע המתפרץ. צימרים בדרום יספקו מקומות לינה מושלמים ובסיסיים לחובבי טבע אלו אבל לא רק. אחרים מושקעים, יכולים לספק שירותים מקיפים הכוללים בילוי מושלם בצימר עצמו או במתחם צימרים סגור הממוקם בקיבוץ או במושב.

אפשרויות בילוי בצימר המאובזר היטב הם מפתים מאוד. ניתן לבלות בבריכה ולהשתזף, בג'קוזי, בספא, בסאונה, לקבל טיפולי עיסוי מגוונים וליהנות מיום טיפולים מושלם. לחילופין, ניתן לרדת לאחד מחופי הים התיכון או לחוף ים באילת המדהימה. לינה בצימר, בניגוד לבתי מלון למשל, הינה אינטימית מאוד והאורחים יכולים לשהות בבדידות מבורכת ולהתנתק מסביבת אנשים קרובה. הטבע מתפרץ ביתר קלות אל תוך הבקתה/החדר ורבים אוהבים תחושות אלו ואת האווירה הרגועה האופפת מסביב.

לחילופין, אין בעיה לעזוב את השקט ולצאת למוקדי תיירות ובילוי הנמצאים באילת וערים אחרות באזור. בדרום יש אוכלוסיה דלילה הגרה, בין היתר, במושבים וקיבוצים והשיטוט במרחבים אלו מספקת תחושת רוגע וריחוק המבוקשת פעמים רבות על ידי עירונים מובהקים. מעבר לכך, ניתן להגיע לבילוי בזוגות, בחיק המשפחה, עם חברים ולערוך ארוחות ברביקיו במקומות המיועדים לכך במתחם הצימרים.  ארוחת בוקר מקבלים, לרוב, לצימר עצמו או חדר האוכל שבקיבוץ, ובנוסף, ניתן להגיע אל מסעדות בעלות היצע קולינארי מגוון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בדרום הארץ יש שפע של אטרקציות ושפע מסלולי טיול מדהימים בסביבת מצפה ומכתש רמון, בנגב הצפוני, בערבה התיכונה והדרומית ועוד. אין בעיה לצאת מספר פעמים בשנה ולבקר כל פעם במקום אחר. ניתן למצוא צימרים בדרום ברמה בסיסית המספקים את כל הנדרש לשהות לילה קצרה שלאחריה יוצאים לשטח. אלו מוצעים במחירים נוחים לכל כיס. המארחים מספקים שירות אדיב ונעים וידאגו שכל ההיצע המובטח יהיה זמין וברמה גבוהה. כך, יכולים המטיילים להתנתק משגרת היום יום המונוטונית ולחזור מאוששים אל ביתם.

Back to top button